دوشنبه 6 مرداد 1393-5:18 کد خبر:610

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران خبر داد:

آمادگی مازندران برای آغاز دور دوم سفرهای تابستانی

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران از آمادگی مسئولان این استان برای آغاز دور دوم سفرهای تابستانی امسال به شمال کشور خبر داد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی مازندران، سیدعلی اسد در شانزدهمین جلسه کمیته ایمنی حمل و نقل و سوانح رانندگی افزود یکی از ویژگی‌های توسعه حمل ‌و نقل، رونق بخش صنعت و بهره‌گیری مناسب کارخانجات از نهایت ظرفیت تولید است.

وی با قدردانی از تلاش‌های همه دست‌اندرکاران بخش‌های مختلف حمل‌ و نقل در استان، از مازندران به عنوان یک استان ویژه و استراتژیک در منطقه یاد کرد.

اسد با اعلام اینکه همه تلاش ما این است تا مردم، شهروندان، هم‌استانی‌ها و مسافران سفرهای مطمئن و کم‌خطری را پشت سر بگذارند، خاطر نشان کرد: همه مسئولان باید در این راستا و تلاش و همت مضاعفی داشته باشند.

وی درباره آمادگی اداره کل راه و شهرسازی مازندران در آغاز موج دوم سفرهای تابستانی تصریح کرد: از آنجایی که حفظ و نگهداری از راه‌های موجود یکی از وظایف ذاتی و اصلی راه و شهرسازی بوده ،این اداره کل با آغاز موج دوم سفرهای تابستانی و تردد میلیونی گردشگر و مسافر به این استان و بالا رفتن حجم ترافیک در سطح محورها، اقدامات گسترده‌ای را با هدف افزایش ضریب ایمنی در محورها با بسیج کلیه امکانات و نیروهای راهدار خود در دست اجرا دارد.

اسد افزود: پاکسازی و زیباسازی حریم راه‌ها، شست‌ و شو و ترمیم تابلوها و علائم، منظر آرایی و زیباسازی مبلمان جاده‌ای، شانه‌سازی، لکه‌گیری رویه راه، تخلیه قنوها، برم‌ها، بارمرده گالری‌ها و سردهانه تونل‌ها، شانه‌سازی، حذف اختلاف سطح و ریزش‌برداری از جمله برنامه‌های در دست اقدام بوده که با جدیت در حال اجرا ا‌‌ست.