سه شنبه 26 تير 1397-17:23 کد خبر:61955

برنامه مديريت اضطراری بار در توزيع برق مازندران اعلام شد

برنامه مديريت اضطراری بار شركت توزيع نیروی برق مازندران برای امروز 26 و فردا 27 تیرماه اعلام شد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، برنامه مدیریت اضطراری بار شرکت توزیع نیروی برق مازندران برای امروز 26 و فردا 27 تیرماه اعلام شد.

به علت افزایش دما و افزایش نامتعارف مصارف برق سیستم‌های سرمایشی و نیز عدم رعایت الگوی مصرف برق توسط برخی از مشترکان و ادارات، شرکت توزیع برق مازندران ناگزیر به اعمال مدیریت بار در شبکه توزیع شد و بنابراین با توجه به اینکه میزان دما تأثیر بسزایی در راندمان تجهیزات برق دارد، برنامه اعمال مدیریت بار کاملاً احتمالی بوده و به منظور پایداری شبکه سراسری در نظر گرفته شده است.

شرکت توزیع نیروی برق مازندران از مشترکان درخواست کرد که تنها با 10 درصد صرفه‌جویی در مصرف برق به ویژه در ساعات اوج مصرف ١٢ تا ١٦ و ١٩ تا ٢٣ و نیز انتقال مصارف غیرضروری به دیگر ساعات، مجموعه صنعت برق را در تأمین برق پایدار یاری کنند.

مشترکان گرامی می‌توانند برای اطلاع از برنامه زمان‌بندی مدیریت اضطراری بار محل سکونت یا کار خود به سایت شرکت توزیع نیروی برق مازندران به آدرس www.maztozi.ir مراجعه کنند.

*راهنمای استفاده از برنامه زمان‌بندی

مشترکین ابتدا به فایل اکسل شماره یک مراجعه و طبق شهرستان و آدرس سکونت خود، نسبت به مشخص نمودن گروه خود (یکی از گروه ها از 1 تا 8) اقدام کنند.

سپس با مراجعه به فایل شماره دو که مربوط به جدول زمانبندی اعمال خاموشی در روز و بازه زمانی مشخص است، می‌توانند از زمان  قطعی برق محل سکونت مورد نظر خود اطلاع یابند.