چهارشنبه 27 تير 1397-12:21 کد خبر:61976

وقتی برنامه ریزی در کار نباشد:

عمران و آبادی یا هدررفت بودجه ؟!

در حالی این روزها انجام برخی کنده کاری ها از سوی دستگاه های اجرایی در بابل باعث گله و تعجب مردم این شهر شده که در کمتر از چند ماه قبل همین خیابان ها آسفالت شده است.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از شمال نیوز، در حالی این روزها انجام برخی کنده کاری ها از سوی دستگاه های اجرایی در سطح شهرستان بابل باعث گله و تعجب مردم این شهر شده که به تازگی و در کمتر از چند ماه قبل همین خیابان ها آسفالت و ترمیم شده است.

براساس این گزارش، یکی از پروژه های در حال کار در شهرستان بابل در کمربندی شرقی که امروزه به یکی از خیابان اصلی شهری تبدیل شده، می باشد،با توجه به فصل تابستان و حضور مسافران و حجم زیاد عبور و مرور وسائط نقلیه در این کمربندی، متاسفانه شاهد کنده کاری های وسیع بوده که همین امر سبب ایجاد ترافیک سنگین و دردسر ساز برای مردم شده است.

همچنین استفاده راننده ها از دیگر مسیرها و از داخل محلاتی همچون کفشگر محله باعث دردسر و شکایت ساکنین این مناطق شده است.

نکته جالب اینکه زمان کار در این پروژه در اوج بار ترافیکی بوده و در حالیکه شب هنگام می توان این کار را انجام داد کار این پروژه در ساعت 5 بعد از ظهر تعطیل می شود!!

همچنین کنده کاری برخی پیاده روهای مسیر میدان شهید کشوری که به تازگی و با هزینه قابل توجه موزائیک شده باعث تعجب شهروندان گردیده است.

از طرفی کنده کاری در منطقه پشت کارخانه روغن نباتی شکوفه تا حد فاصل خیابان حکیم آباد نیز که کمتر از دو سه ماه قبل آسفالت شده جای تعجب و البته ناراحتی دارد.

براستی چه کسی باید پاسخگوی این حجم هزینه ها باشد؟

آیا این فعالیت ها از سوی فرماندار، اعضای شورای شهر مسئولین شهری و ... مورد رصد قرار نمی گیرد؟

آیا این دوباره کاری ها اسراف و به هدر دادن پول بیت المال قلمداد نمی شود؟

انتظار می رود مسئولین امر تدبیر بیشتری به خرج داده و مانع هدر رفت بودجه ها به این شکل گردند.