پنجشنبه 28 تير 1397-10:15 کد خبر:61995

مدیر آموزش و پرورش فریدونکنار مطرح کرد:

تکذیب شایعه تعطیل شدن مدرسه نمونه دولتی در فریدونکنار

مدیر آموزش و پرورش فریدونکنار با تکذیب شایعه تعطیلی مدرسه نمونه دولتی این شهرستان گفت: مدرسه نمونه دولتی فریدونکنار یکی از ۱۳ مدرسه نمونه دولتی استان است.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از بلاغ، سیدعظیم اسماعیل‌زاده با تکذیب شایعه تعطیلی مدرسه نمونه دولتی این شهرستان اظهار کرد: مدرسه نمونه دولتی فریدونکنار یکی از ۱۳ مدرسه نمونه دولتی استان مازندران است که ابقا شده و در حال ثبت‌نام دانش‌آموزان است.

وی با اشاره به اینکه ثبت‌نام دانش‌آموزان جدیدالورود در مدرسه نمونه دولتی بر اساس عملکرد سال قبل است، خاطرنشان کرد: برای ثبت‌نام سال جدید دانش‌آموزان مدرسه نمونه دولتی آزمون برگزار نمی‌شود و نمرات دروس سال پنجم و ششم ابتدایی ملاک ثبت‌نام است.

مدیر آموزش و پرورش فریدونکنار تصریح کرد: تمامی دروس سال پنجم و ششم ابتدایی دانش‌آموزان برای ثبت‌نام و ورود به مدرسه نمونه دولتی باید خیلی خوب یا اگر به حد نصاب نرسیدند باید یک درس در این دو پایه دارای نمره خوب باشد.

اسماعیل‌زاده افزود: اگر چنانچه تقاضا و داوطلبان برای ثبت‌نام زیاد باشند در ابتدا نمرات دروس و در صورت یکسان بودن نمرات دانش‌آموزان، افرادی را که بهترین عملکرد را در زمینه آموزشی و پرورشی مانند حضور و دارا بودن رتبه شهرستانی و استانی در طرح جابرابن‌حیان یا مسابقات اذان، نماز، سرود، قرآن، مسابقات عقیدتی، فرهنگی، نمایش و ورزشی داشته باشند از امتیازات بیشتری برخوردار شده و ثبت‌نام می‌شوند.

این مسئول با اشاره به اینکه هیچ معلمی از سوی اداره آموزش و پرورش به مدارس هیات امنایی و غیرانتفاعی تزریق نمی‌شود، گفت: هر معلمی که علاقه‌مند به حضور و فعالیت در مدارس غیردولتی است می‌تواند علاوه بر تدریس ۲۴ ساعته در مدارس دولتی و در ساعت غیرموظفی در مدارس غیردولتی حضور پیدا کند.

مدیر آموزش و پرورش فریدونکنار یادآور شد: مدرسه متوسطه اول پسران ازباران فریدونکنار به عنوان مدرسه نمونه دولتی شهرستان به کار خود ادامه می‌دهد.

اسماعیل‌زاده از افتتاح مدرسه کار و دانش این شهرستان در سال جاری خبر داد و گفت: مدرسه کار و دانش ساحلی واقع در خیابان ۲۴ متری که از سال ۸۵ کلنگ آن به زمین زده شد در سال جاری با ۷۰۰ میلیون تومان بودجه به بهره‌برداری می‌رسد.