جمعه 12 مرداد 1397-23:34 کد خبر:62283

وضعیت نامناسب زباله صدای امام‌ جمعه عباس‌آباد را درآورد:

آقای استاندار و نماینده مجلس برای زباله غرب مازندران چه کردید؟

امام‌جمعه عباس‌آباد خطاب استاندار و نماینده مجلس گفت: شما برای زباله غرب استان چه کردید؟! چرا نماینده در این پنج سال، رئیس محیط زیست را به منطقه نیاورده است.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از بلاغ، سید مصطفی محمدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان عباس‌آباد با اشاره به سالروز تأسیس شورای نگهبان اظهار داشت: این نهاد باارزشی است که وظیفه آن حفظ منافع ملی و نظارت بر مصوبات مجلس است تا با فقه و شرع و قانون اساسی تفاوت نداشته باشد.

وی افزود: تأیید شورای نگهبان، مصوبات مجلس را مشروعیت می‌بخشد بنابراین نباید شورای نگهبان را تضعیف کرد.

امام‌جمعه شهرستان عباس‌آباد خاطرنشان کرد: تقوا یعنی نه‌تنها فقط اعتماد نکنیم بلکه مکر و حیله دشمن را نیز بشناسیم.

این مسئول ایجاد یاس و ناامیدی در دل مردم را از برنامه‌های دشمن دانست و متذکر شد:دشمن می‌خواهد با اعمال فشار اقتصادی و معیشتی بر مردم آنان را نسبت به انقلاب اسلامی بدبین و مأیوس کند و بعضی نیز در داخل سرباز دشمن شده‌اند.

محمدی سربازان داخلی دشمن را مدیران ناکارآمدی دانست که با مدیریت فَشِل و ضعیف برنامه دشمن را اجرا کرده و موجب نارضایتی مردم می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه فشارهای اقتصادی دل مردم انقلابی و خانواده‌های شهدا را به درد آورد، گفت:آنان که می‌خواهند با ایجاد فساد اقتصادی ما را از میدان مقاومت خارج کنند و مردم را مقابل انقلاب قرار دهند، کور خواندند، باید بدانند ما تا پای جان ایستاده‌ایم و افراد فاسد را سر جایشان می‌‌نشانیم.

امام جمعه شهرستان عباس‌آباد شناختن حیله دشمن را یکی دیگر از نشانه‌های تقوا دانست و افزود:امروز حیله‌ی فرهنگی دشمن به‌مراتب بیشتر است او می‌خواهد بدحجابی و بی‌حجابی را در جامعه عادی‌سازی کند اما باید زنان ایرانی بیدار باشند و اسیر نقشه دشمن نشوند.

این مسئول با انتقاد از برگزاری برنامه دختران آفتاب در این شهرستان عنوان کرد: انگار عده‌ای عمداً می‌خواهند به دین و دیانت دهن‌کجی کنند،در هفته عفاف و حجاب و روز ولادت حضرت معصومه (س) دختری ۱۴ ساله با نوازندگی پدرش، در مقابل مسئولان ادارات تک‌خوانی می‌کند، این چه وضعی است؟ خروجی این همایش‌ها چیست؟!

محمدی در بخش دیگر سخنان خود با انتقاد از برگزاری سه‌شنبه‌های مختلط بدون خودرو، متذکر شد:عده‌ای به بهانه حمایت از محیط‌‌ زیست می‌خواهند این روابط را در سطح شهر عادی‌سازی کنند، اگر واقعاً دلتان برای محیط‌زیست می‌سوزد بروید محل دپوی زباله در جنگل‌های تنکابن را ببینید.

وی در پایان خطاب استاندار و نماینده مجلس گفت: شما برای زباله غرب استان چه کردید؟! چرا نماینده در این پنج سال، رئیس محیط زیست را برای بررسی موضوع به منطقه نیاورده است؟!