پنجشنبه 18 مرداد 1397-16:54 کد خبر:62380

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران خبر داد:

ورود هرگونه برنج خارجی به مازندران قاچاق است/ ممنوعیت واردات برنج به کشور از اول مرداد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران با بیان اینکه واردات برنج تا اول آذرماه ممنوع است، گفت:هرگونه ورود برنج خارجی به استان قاچاق محسوب می‌شود و با متخلفین برخورد قانونی خواهد شد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از بلاغ، عزیزاله شهیدی‌فر بعد از ظهر امروز در جلسه هماهنگی خرید توافقی برنج با قیمت تضمینی اظهار کرد: قیمت خرید توافقی برنج و زمان آن بسیار مناسب است و در این راستا مراکز خرید موظف هستند از ساعت هشت صبح تا 18 عصر به مدت 10 ساعت نسبت به خرید این محصول از کشاورزان اقدام کنند.

خرید بی‌وقفه برنج از کشاورزان مازندرانی

وی با تاکید بر اینکه خرید برنج از کشاورزان بدون وقفه انجام شود، افزود: بررسی برنج تحویلی باید در حضور کشاورز انجام شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران هدف از اجرای این طرح را تنظیم بازار برنج عنوان و خاطرنشان کرد: کشاورزان برای تحویل برنج ترغیب شوند و از این فرصت مناسب برای تحویل برنج به مراکز خرید بهره برداری لازم را داشته باشند.

اخذ معرفی‌نامه هنگام تحویل برنج ضروری است

این مسئول تصریح کرد: کشاورزان برای تحویل برنج به مراکز خرید، از مراکز جهاد کشاورزی معرفی‌نامه دریافت کنند.

ممنوعیت واردات برنج از اول مرداد تا پایان شهریور

شهیدی‌فر از ممنوعیت ورود برنج خارجی به استان خبر داد و تأکید کرد:هرگونه ورود برنج خارجی به استان قاچاق محسوب می‌شود و با متخلفین برخورد قانونی خواهد شد.

به گفته رئیس جهاد کشاورزی مازندران، واردات برنج به کشور از اول مرداد ماه تا اول آذرماه ممنوع است.

گفتنی است طی سالیان اخیر با تصمیم حمایتی مسئولان، واردات برنج در ایام برداشت این محصول در کشور ممنوع اعلام شده است که توانسته است کمک شایانی به کشاورزان استان و کشور ارائه شود.