پنجشنبه 8 شهريور 1397-11:31 کد خبر:62747

با حضور استاندار و سایر مسئولان ارشد استان و جمعی از کارکنان شاغل در دستگاههای اجرایی استان:

تجلیل از دانشگاه علوم پزشکی مازندران به عنوان دستگاه برگزیده در جشنواره شهید رجایی

در جشنواره شهید رجایی استان از رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران به عنوان رئیس دستگاه برگزیده استان و از معاون توسعه مدیریت و منابع این دانشگاه به عنوان معاون برگزیده تجلیل شد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران ،به مناسبت هفته دولت و به منظور تجلیل از دستگاه های برتر اجرایی استان جشنواره شهید رجایی که با حضور استاندار،معاون هماهنگی امورعمرانی استاندار، رئیس سازمان، مدیران دستگاه های اجرایی، فرمانداران و شهرداران استان در محل سالن همایش سازمان برگزار شد و از سید عباس موسوي رئيس دانشگاه علوم پزشکي مازندران به عنوان رئيس دستگاه برگزيده استان و از محمد پنبه چي معاون توسعه مديريت و منابع اين دانشگاه به عنوان معاون برگزيده در ميان معاونين روساي دستگاه هاي اجرايي استان تجليل شد.

در آیین اختتامیه جشنواره شهید رجایی استان مازندرن و تقدیر از دستگاه های اجرایی برتر از سید عباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران به علت کسب رتبه برتر در میان دستگاه های اجرایی استان که بیشترین امتیاز را در شاخص های بند ج(شامل اقتصادمقاومتی، بهبود فضای کسب و کار،اشتغال، سرمایه گذاری و ...) کسب نمود ، تقدیر شد.

همچنین محمد پنبه چی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه در بخش انتخاب معاونین موثر دستگاه های اجرایی استان حائز رتبه برتر شد.

گفتنی است آئین اختتامیه جشنواره شهید رجایی به مناسبت هفته دولت و با حضور استاندار و سایر مسئولان ارشد استان و جمعی از کارکنان شاغل در دستگاه های اجرایی استان در سالن اجتماعات سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان برگزار شد که در این مراسم از روسای دستگاه‌های برگزیده استان در بخش‌های عمومی، اختصاصی و اختصاصی ویژه با اهدا تندیس و لوح سپاس ، قدردانی به عمل آمد.