دوشنبه 19 شهريور 1397-12:21 کد خبر:62945

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری ساری خبر داد:

افزایش نرخ کرایه یک‌بار در سال اعمال می‌شود

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری ساری گفت:افزایش نرخ کرایه تاکسی هر سال یک‌بار آن هم با مصوبه وزارت کشور،صورت می‌گیرد که امسال اعمال شده است.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی سازمانی تاکسیرانی شهرداری ساری،حمیدرضا فضل‌الله‌نژاد اظهار داشت: افزایش نرخ کرایه تاکسی هر سال یک‌بار آن هم با مصوبه وزارت کشور، استانداری، فرمانداری،کمیته انطباق، شورای شهر و شهرداری صورت می‌گیرد که امسال اعمال شده است.

وی افزود: در حال حاضر قیمت لوازم یدکی خودرو صددرصد افزایش یافته است که رانندگان با مشکلاتی مواجه هستند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری ساری در بحث سرویس مدارس، گفت:این موضوع همانند طبق سنوات گذشته در دستور کار سازمان تاکسیرانی قرار گرفت.

فضل‌الله‌نژاد بیان کرد:رانندگانی که قرار است در بحث سرویس مدارس فعالیت کنند لازم است دارای گواهینامه معتبر باشند.

وی با اشاره به اجرای طرح سپند امسال برای نخستین‌بار در سراسر کشور، تصریح کرد:در قالب این طرح علاوه بر اینکه تمامی اقدامات نهادهایی که قرار است در این حوزه خدماتی ارائه دهند مورد سنجش قرار می‌گیرد بلکه خانواده‌ها نیز می‌توانند عملکرد راننده را مورد سنجش قرار دهند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری ساری خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما این است برای آغاز سال تحصیلی حمل و نقل ایمن، آسان و با کیفیتی داشته باشند و خانواده‌ها نیز بدون کوچک‌ترین نگرانی فرزندان خود را به ما بسپارند.