دوشنبه 19 شهريور 1397-17:3 کد خبر:62947

معاون مهندسی توسعه آب وفاضلاب شهری مازندران خبر داد:

احداث 7000متر خط انتقال و شبکه توزیع در سرخرود

معاون مهندسی توسعه آب وفاضلاب شهری گفت: به منظور تحت پوشش قراردادن مناطق شهری از آب شرب بهداشتی، احداث 7000 متر خط انتقال و شبکه توزیع در سرخرود درحال انجام است.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی آبفاشهری مازندران،معاون مهندسی توسعه آب وفاضلاب شهری مازندران ، گفت:به منظور تحت پوشش قراردادن مناطق شهری واقع در حوزه تحت پوشش شرکت و برخورداری شهروندان از آب شرب بهداشتی، احداث 7000 متر خط انتقال و شبکه توزیع در سرخرود درحال انجام است.

براساس این گزارش، یزدان پناه با اعلام این خبر، افزود: تاکنون 3000 متر از این طرح اجرا شد و باقیمانده  طرح شامل خرید لوله درحال پیگیری است.

وی، ضمن اشاره به اینکه با هدف انتقال آب ازچاهها به مخزن ذخیره و از ایستگاه پمپاژ به شبکه توزیع، احداث 2500متر خط انتقال در مرحله تهیه برآورد اسناد قرار دارد، تصریح کرد: برای اجرای پروژه های آبرسانی در سرخرود20 میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شد.

معاون مهندسی توسعه آب وفاضلاب شهری مازندران ، به طرحهای آبرسانی در محمودآباد اشاره و تصریح کرد: با هدف ارتقای کیفی آب استحصالی از چاه ها، نصب یک واحد پکیج ارتقای کیفی آب با 70 درصد پیشرفت فیزیکی در دستور کار قرار دارد، که تا کنون پیمانکار انتخاب و فیلتر ها ساخته و نصب شد.

یزدان پناه به بهسازی و مهندسی مجدد چاه با هدف افزایش توان تامین به میزان 15 لیتر در ثانیه اشاره و تصریح کرد:در مرحله انتخاب پیمانکار قرار داریم.

وی، ادامه داد: با هدف تعادل فشار در شبکه توزیع و تامین آب و فشار مورد نیاز در ساعات پیک مصرف،  احداث دو باب منبع هوایی به حجم 1000متر مکعب با 15 درصد پیشرفت فیزیکی در دستورکار قرار دارد که تا کنون زمین مناسب تهیه  شد ودر مرحله تهیه برآورد قرار دارد.

معاون مهندسی توسعه آب وفاضلاب شهری مازندران ، از برگزاری مناقصه خرید دیزل ژنراتور با هدف اجرای طرح پدافند غیرعامل وتامین آب در مواقع بروز بحران وقطع برق، خبر داد و گفت: برای اجرای این پروژه ها 30 میلیارد ریال  اعتبار پیش بینی شد.

یزدان پناه ادامه داد:با هدف اصلاح خط انتقال، کاهش هدررفت آب وافزایش توان انتقال از ایستگاه پمپاژ به شبکه توزیع احداث 2200متر خط انتقال با 70درصد پیشرفت فیزیکی با اعتبار22 میلیارد ریال در بابلسر درحال اجراست.

وی، با اشاره به اینکه از 5هزار متر اصلاح شبکه توزیع آب در شهر بهنمیر، تا کنون 800 متر آن عملیاتی شد  گفت: برای ادامه اجرای این طرح در مرحله خرید لوله قرار داریم.