سه شنبه 20 شهريور 1397-16:41 کد خبر:62973

رئیس پلیس آگاهی مازندران خبر داد:

کشف انبار احتکار 650 میلیونی پوشک بچه در نکا/ کشف انبار داروهای احتکار شده در بابل

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مازندران از کشف انبار احتکار پوشک بچه به ارزش 650 میلیون ریال در شهرستان"نکا" خبر داد .


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از پایگاه خبری پلیس، ذبیح‌الله پهلوانی اظهار داشت: در راستای توسعه و افزایش تعامل با اداره صنعت، معدن و تجارت با هدف مقابله جدی با اخلال گران اقتصادی و قاچاقچیان کالا و ارز، در پی کسب خبر مبنی بر فعالیت فردی ساکن شهرستان نکا در امر احتکار کالا، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی مشخص شد، این فرد ضمن احتکار، از عرضه و فروش انواع پوشک بچه در بازار امتناع می کند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران، اظهار داشت: با شناسایی انبار دپوی کالا ماموران پلیس آگاهی شهرستان نکا با حضور نماینده اداره صنعت ، معدن و تجارت و هماهنگی قضائی از این انبار بازدید کردند که در نتیجه موفق شدند، 3 هزار و 600 بسته انواع پوشک بچه با مارک های مختلف را کشف کنند که برابر بررسی و اعلام کارشناسان ارزش ریالی این تعداد پوشک 650 میلیون ریال برآورد شده است.

پهلوانی گفت: در این ارتباط متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرج قضایی شد.

کشف انبار داروهای احتکار شده در بابل

براساس این گزارش، سید محسن جعفری اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر احتکار داروهای غیر مجاز در یک انبار در سطح شهرستان بابل، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی و شناسایی متهم به احتکار کالا با هماهنگی قضائی در اقدامی غافلگیرانه انبار مورد نظر را مورد بازرسی قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل، اظهار داشت: ماموران در بازرسی از محل دپوی کالای قاچاق و احتکار شده بیش از ۷ هزار و ۹۱۰ قلم انواع داروهای غیر مجاز را کشف کردند.

جعفری ارزش ریالی کشفیات داروهای غیرمجاز را ۲۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و افزود: در این خصوص متهم به احتکار شناسایی و دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.