شنبه 14 مهر 1397-18:12 کد خبر:63411

مدیرکل فرودگاه های مازندران خبر داد:

کنسل شدن پروازهای فرودگاه های نوشهر و رامسر

مدیرکل فرودگاه های مازندران گفت: در پی بارندگی های روزگذشته و امروز در استان مازندران، پروازهای فرودگاه های فرودگاه های نوشهر و رامسر کنسل شد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرودگاه های مازندران، وطن خواه مدیرکل فرودگاه های مازندران با اعلام اینکه در پی بارندگی های روزگذشته و امروز در استان مازندران، تعدادی از پروازهای فرودگاه های استان کنسل شد، افزود: پرواز امروز شنبه97/7/14 مسیر بندرعباس-ساری و بلعکس توسط شرکت هواپیمایی قشم ایرکه قرار بود ساعت 11/45 دقیقه وارد فرودگاه ساری شود به موقع  انجام شد.

براساس این گزارش، دیگر پروازهای این فرودگاه هم طبق اعلام برنامه در ساعت معین درصورت پایداری شرایط دیدانجام خواهد شد،پرواز تهران-رامسر و بلعکس که قرار بود راس ساعت 10/30 دقیقه صبح انجام شود به دلیل بارندگی شدید و کاهش دید با ۹۰ دقیقه تاخیر انجام شد اما پرواز دوم در مسیر تهران-رامسر-تهران شرکت هواپیمایی آسمان باطل شد،در فرودگاه نوشهر هم پرواز شرکت هواپیمایی آسمان مسیر تهران-نوشهر و بلعکس را کنسل اعلام کرد.

مدیرکل فرودگاه های مازندران گفت: مسافران محترم و هم استانی های عزیز می توانند از آخرین وضعیت پروازها با شماره گویای 199 و یا شماره تماس 33710000 اطلاع پیدا کنند وآخرین اطلاعات پروازی را کسب کنند.