يکشنبه 15 مهر 1397-0:2 کد خبر:63414

فرماندار تنکابن خبر داد:

راه، آب و برق ۵ روستای تنکابن همچنان قطع است/خسارت ۱۰۰ میلیاردی سیل

فرماندار ویژه تنکابن گفت: راه ارتباطی، برق و آب پنج روستای شهرستان همچنان قطع است.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از مهر،سید امیرحسینی جو درباره آخرین وضعیت شهرستان تنکابن با بیان اینکه راه ارتباطی پنج روستای ارتباطی دارای مشکل است گفت: شرایط بقیه روستاها نسبتا بهتر است.

وی با بیان اینکه برق و گاز پنج روستای شهرستان نیز قطع است گفت: همچنین براثر سیلاب در مجموع ۲۰ دستگاه پل بین ۳۰ تا ۱۰۰ درصد تخریب شده است.

حسینی جو با اشاره به تلاش های صورت گرفته برای حل بحران یادآور شد: همچنین برق منطقه دو هزار و سه هزار وصل شد و آب بیشتر روستاهای شهرستان جز پنج روستای ذکر شده وصل شده است.

فرماندار ویژه تنکابن ادامه داد: راه ارتباطی دهستان سلیمان آباد به دلیل تخریب پل قطع است اما فوت دو کودک چهار ساله و پنج ماهه مسافر شیرازی براثر سیلاب در شهرستان بیشترین آسیب روحی را به ما وارد کرده است.

حسینی جو تصریح کرد: امیدواریم فردا با هماهنگی لازم راه های ارتباطی روستاهای دارای مشکل را برقرار و وصل کنیم.

آب ۹ روستای رامسر قطع است/ خسارت ۱۰۰ میلیاردی سیل

براساس همین گزارش،محمد آزاد درباره وضعیت شهرستان پس از بارش شدید با بیان اینکه تمامی محورها بازگشایی شده است، خسارت اولیه را ۱۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد.

وی با بیان اینکه تعدادی از ابنیه، پل ها و جاده ها براثر سیلاب دچار آسیب شدند گفت: آب ۹ روستای مجتمع هفت شهیدان دالخانی شهرستان قطع و در برخی از محلات سیل به لوله های خط انتقال آسیب زده است.

آزاد یادآور شد: قطعی برق به صورت محدود در حوزه شهری داشتیم که رفع شد و در حوزه روستایی اکنون برق یک روستا به دلیل رانش جاده و شرایط خاص برق است.

فرماندار رامسر درباره سد میجران و سرریز شدن آن یادآور شد: خوشبختانه وضعیت این سد نگران کننده نیست.

بیش از ۲۷۵ میلی متر بارندگی طی ۲۴ ساعت در شهرستان رامسر ثبت شده است.