سه شنبه 24 مهر 1397-12:22 کد خبر:63558

توسط راننده تاکسی ساروی رخ داد:

تحویل کیف پول 6000 دلاری

سرپرست سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ساری گفت: میثم جوانمرد المشیری راننده تاکسی شهر ساری کیف پول حاوی 6000 دلار کانادا را به صاحبش برگرداند.


به گزارش خزرتیترخبر وبه نقل از روابط عمومی سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ساری، حمیدرضا فضل اله نژاد سرپرست سازمان گفت: میثم جوانمرد المشیری راننده تاکسی شهر ساری کیف پول حاوی 6000 دلار کانادا را به صاحبش برگرداند

این راننده امانتدار گفت: در مسیر منتهی به میدان ساعت بودم که خانمی که صندلی عقب نشسته بود متوجه کیف پول شد، در ابتدا این کیف پول را به من داد که ناگهان شخصی که در کنار آن خانم بود ادعا کرد که کیف پول برای او است، بین کشمکش و درگیری رانندگان جمع شدند و فرد با دیدن این تجمع متواری شد.

کیف را برای پیدا کردن نشانی از صاحب آن باز کردم که متوجه مقادیر زیادی دلار شدم،از آن تاریخ به بعد به رانندگان خط سپردم که اگر کسی سراغ کیفی را گرفت به من اطلاع بدهند، پس از گذشت چند روز شخصی مراجعه نمود و نشانی های درست را داد و کیف را به او تحویل دادم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا وسوسه نشده که دلارها را برای خودش نگه دارد گفت: رانندگان تاکسی امین مردم و امانتدار جان،مال و ناموس آن ها هستند، هر عزیزی از رانندگان تاکسی جای من بود همین کار را می کرد و به مردم ساری نیز اطمینان می دهم که کلیه وسایلی که در تاکسی ها جا می ماند اگر به دست راننده برسد به سازمان تحویل می دهند و همشهریان می توانند از آن مرجع پیگیری نمایند.

در پایان حمیدرضا فضل اله نژاد سرپرست سازمان حمل و نقل بار و مسافر با بیان اینکه همواره رانندگان تاکسی و اتوبوس شهر ساری در امانت داری و حسن خلق دارای حسن سابقه می باشند از تقدیر و تشکر از رانندگان نمونه در آینده ای نزدیک خبر داد.