پنجشنبه 26 مهر 1397-9:54 کد خبر:63590

فرمانده انتظامی آمل خبر داد:

کشف 3 هزار عدد قرص و داروهای مخدر قاچاق در آمل/ کشف 800 میلیون ریالی چوب قاچاق در قائم‌شهر

فرمانده انتظامي شهرستان آمل گفت: حدود 3 هزار عدد انواع قرص و داروهای مخدر قاچاق و روان‌گردان در این شهرستان کشف و ضبط شد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از پایگاه خبری پلیس، نعمت‌الله آزادی اظهار کرد: مأموران انتظامی این فرماندهی در اقدامی اطلاعاتی از فعالیت یکی از عاملان تهیه و توزیع انواع قرص و داروهای مخدر در این شهرستان باخبر شدند.

وی با اشاره به اینکه پس از تشکیل تیم عملیاتی، مأموران پاسگاه آغوزبن با هماهنگی مرجع قضایی متهم را شناسایی کرده و در عملیاتی ضربتی این فرد را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی آمل خاطرنشان کرد: مأموران در بازرسی از محل فعالیت متهم 3 هزار عدد انواع قرص‌های مخدر و چند لیتر شربت مخدر که به شیوه ماهرانه در منزل متهم جاسازی شده بود، کشف کردند.

این مسئول با اعلام اینکه متهم پس از تشکیل پرونده، به مرجع قضایی معرفی شد و موضوع در دست بررسی است، گفت: داروهای مخدر یک عامل مهم و مخاطره‌آمیز برای بهداشت و سلامت جوامع بشری است هر چند مواد مخدر ریشه اخلاق را در جامعه می‌سوزاند و ره‌آورد آن تزلزل خانواده‌ها، نگرانی و ناامنی شهروندان و تنزل امنیت انسانی است.

کشف 800 میلیون ریالی چوب قاچاق در قائم‌شهر

براساس همین گزارش، محمد ولی مرادی فرمانده انتظامي قائم شهر از کشف یک تن و ۵۰۰ کیلوگرم چوب قاچاق به ارزش ۸۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد و گفت: ماموران گشت کلانتری ۱۳ این فرماندهی در حین گشت‌زنی در حوزه استحفاظی به یک دستگاه وانت نیسان مشکوک شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان قائم‌شهر تصریح کرد: ماموران خودروی؛ نیسانی را متوقف و در بازرسی از آن یک تن و ۵۰۰ کیلوگرم چوب جنگلی قاچاق به ارزش ۸۰۰ میلیون ریال کشف کردند.

مرادی ادامه داد: در این ارتباط راننده خودروی نیسان دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان قائم‌شهر در پایان با اشاره به اینکه قطع درختان، به تاراج بردن منابع ملی بوده و تبعات زیست محیطی زیادی در پی دارد از شهروندان خواست؛ در صورت مشاهده فعالیت غیرقانونی قاچاقچیان چوب و محصولات جنگلی مراتب را سریعا به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.