پنجشنبه 26 مهر 1397-10:8 کد خبر:63591

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی مازندران اعلام کرد :

کمک از ظرفیت رسانه ها برای بررسی مؤلفه های مؤثر بر سلامت استان مازندران

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت : از ظرفیت رسانه ها برای بررسی مؤلفه های مؤثر بر سلامت استان مازندران کمک بگیریم.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران ،فرزاد گوهردهی، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه در برنامه استراتژیک وزارت بهداشت  آموزش مدیران و کارکنان از اهمیت ویژه ای برخوردار است گفت : گردهمایی مدیران روابط عمومی های دانشگاه های علوم پزشکي کلان منطقه يک کشور به ميزباني دانشگاه علوم پزشکي مازندران به همراه کارگاه آموزشي ۸ ساعته براي مديران اين کلان منطقه برگزار شد.

گوهردهی با اشاره به برگزاری ۲۸ نشست خبری با حضور مسوولین دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سال ۹۶ ادامه داد: طی شش ماهه سال جاری نیز ۱۴ نشست خبری برگزارشد که در ۶ جلسه آن رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران حضور داشتند.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی مازندران به تعامل و ارتباط بسیار مناسب رسانه های استان مازندران با این مدیریت اشاره کرد و بیان اینکه سه هزار و ۲۵۳ مورد خبر از این دانشگاه در سال ۹۶ و دو هزار خبر در سال جاری در روزنامه های محلی و کشوری چاپ شده است .

همچنین در حوزه سایت هاي خبري و خبرگزاري ها ۲۳۷۰ خبر منعکس شد و در شش ماهه سال جاري نيز اين رقم ۱۰۵۸خبر بوده است.

 

وی آموزش سلامت به آحاد جامعه را یکی از وظایف روابط عمومی دانشگاه های علوم پزشکی عنوان کرد و اظهار کرد : در راستای ارتقاء سطح سواد سلامت مردم و نهادینه کردن سبک زندگی سالم و پیشگیری از بیماریها، با استفاده از ظرفیت رسانه ها، مؤلفه های مؤثر بر سلامت در استان مازندران را بررسی نموده و به ترویج فرهنگ خود مراقبتی پرداختیم .

وی در همین راستا افزود: در سال گذشته ۱۵۶ مطلب با تنوع آموزشی در جراید استان درج شده است و در سال جاری نیز ۱۲۵ مطلب تهیه و انتشار پیدا کرده است.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی مازندران همچنین از تهیه انیمیشن در شش ماهه سال جاری و با هدف آموزش سلامت به مردم برای نخستین بار در استان مازندران خبرداد.