سه شنبه 29 آبان 1397-9:33 کد خبر:64166

دو انتصاب در اداره ثبت اسناد مازندران:

انتصاب رئیس ادارات ثبت اسناد ساری و جویبار

طی مراسمی با حضور معاون املاک و معاون اسناد اداره کل مازندران، روسای جدید جدید اداره ثبت اسناد واملاک منطقه 3 ساری و جویبار معرفی شدند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی اداره کل ثبت اسناد و املاک مازندران، طی مراسمی با حضور خواجه وندی معاون املاک و صادقی معاون اسناد اداره کل، حسین روحانی به عنوان رئیس جدید اداره ثبت اسناد واملاک منطقه 3معرفی شد.

در این مراسم که با حضور کارکنان مناطق و رئیس اداره ثبت اسناد و املاک ساری برگزار شد، خواجه وندی و صادقی برای روحانی در سمت جدید آرزوی موفقیت کردند و خواستار همکاری و تعامل مناطق 1 تا 3 اداره ثبت اسناد و املاک ساری با رئیس جدید شدند .

خواجه وندی معاون املاک اداره کل در این مراسم با اشاره به انجام پایان عملیات آرشیو پرونده های ثبتی و 3 ناحیه شدن در اداره ثبت اسناد و املاک ساری در سال جاری اظهار داشت: گذر از این 2 آزمون بزرگ نیاز به همت،تعامل و تلاش مضاعف همه کارکنان ادارات ثبت اسناد و املاک مناطق ساری دارد.

صادقی معاون اسناد اداره کل نیز ضمن تبین اهداف و سیاستهای ابلاغی سازمان ثبت اسناد و املاک خواستار اجرای دقیق برنامه های عملیاتی سازمان و توجه بیشتر به شاخص های عمومی و اختصاصی گردید.

در پایان این مراسم حکم ریاست حسین روحانی قرائت و به وی اهدا شد،گفتنی است روحانی با 29 سال سابقه پیش از این به سمت رئیس اداره ثبت اسناد و املاک جویبار مشغول فعالیت بوده است.

براساس این گزارش،طی مراسمی، مرتضی قاسمپور به عنوان رئیس جدید اداره ثبت اسناد واملاک جویبار معرفی شد.

در ابتدای این مراسم صادقی معاون اسناد اداره کل ضمن تبریک حلول امامت امام عصر (عج) قاسمپور را فردی متخصص در امور ثبتی خواند و برای وی در سمت جدید آرزوی موفقیت نمود .

وی جایگاه ثبت و اعتبار اسناد و اعتماد مردم به اسناد رسمی را بسیار مهم توصیف کرد و خواستار تعامل و همکاری ادارات ثبت اسناد و املاک و دفاتر اسناد رسمی در جلوگیری از به وقوع پیوستن جعل اسناد شد.

در ادامه خواجه وندی معاون املاک اداره کل نیز همکاران را به تلاش و کوشش همراه با تکریم مراجعین جهت تحقق اهداف و برنامه های ابلاغی سازمان ثبت اسناد واملاک ترغیب و ابراز امیدواری کرد که تلاش همه ما رضایتمندی خداوند متعال و مردم را در پی داشته باشد.

در پایان این مراسم حکم ریاست مرتضی قاسمپور قرائت و به وی اهدا شد و از خدمات روحانی در این سمت قدردانی به عمل آمد.

گفتنی است مرتضی قاسمپور با بیش از 20 سال سابقه پیش از به سمت نماینده ثبت منطقه 2 ساری در حال خدمت بوده است.