دوشنبه 12 آذر 1397-9:57 کد خبر:64402

مدیرکل جدید صداوسیمای مرکز مازندران معارفه شد

مراسم تودیع و معارفه مدیران قدیم و جدید صداوسیمای مرکز مازندران در سالن همایش‌های اداره کل صداوسیما در مرکز استان برگزار شد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از باشگاه خبرنگاران، مراسم تودیع و معارفه مدیران قدیم و جدید صداوسیمای مرکز مازندران در سالن همایش‌های اداره کل صداوسیما در مرکز استان برگزار شد.

به اساس این گزارش، علی صادق مقدسی مدیرکل پیشین صداوسیمای مرکز مازندران در مراسم تودیع و معارفه که با حضور علی دارابی معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، گفت:همیت و همکاری در مازندران محسوس است و اکنون فضا برای کار تیمی و همکاری آماده است.

وی افزود: کار زمین مانده کم نیست و همیت و تلاش مسئولان می‌طلبد تا عقب ماندگی جدی این استان را کم کنند.

صادق مقدسی ثبات قدم و رشادت‌های شهید ییلاقی را ستود و گفت:امثال شهید ییلاقی با دیدن همه ملایمات پا پس نکشید و الگوی تمام معنا بود و از آنجا که در آستانه چهلمین سال انقلاب اسلامی هستیم برشمردن خصوصیات منحصر به فرد آن‌ها را باید سرلوحه کار قرار گیرد.

وی افزود: به مدیرکل جدید صداوسیمای مرکز مازندران تبریک می‌گویم و ایشان فرزند همین استان است و شناخت کافی و لازم را از این خطه دارد.

مدیرکل پیشین صداوسیمای مرکز مازندران گفت: با توجه به شناختی که از سابقه و توانایی مدیرکل جدید صداوسیمای مرکز مازندران دارم، آینده را روشن می‌بینم.

احمد حسین زادگان استاندار مازندران نیز در این مراسم گفت: مدیرانی مانند آقای مقدسی که در تمام دوران خدمت خود در مازندران انسان صادق و پرتلاشی بودند، به واقع نادر هستند.

وی افزود: انتخاب هادی ابراهیمی هوشمندانه بود و از آنجا که ایشان از هر جهت با بافت سیاسی و اقتصادی و اجتماعی آشنا هستند، شایسته بود.

حسین زادگان گفت: ابراهیمی خبرنگار بوده و سال‌ها کار در عرصه‌های مختلف را تجربه کرده است و این بزرگترین ویژگی ایشان است.

وی افزود: انتخاب هوشمندانه ابراهیمی با توجه به اینکه کشور در شرایط حساسی قرار دارد و بزرگترین وظیفه هر ارگانی افزایش رضایتمندی مردم است، بسیار ارزشمند است.

استاندار مازندران گفت: دشمن در ردای گوناگون از جمله فضای مجازی سعی در ناامیدی و تخریب نظام اسلامی است، اما با توجه به درایت مدیران صدا و سیما و همیت شکل گرفته نسبت به این ناجوانمردی و توطئه از این مرحله با موفقیت گذر خواهیم کرد.

حسین زادگان با بیان اینکه صدا و سیما پل ارتباطی مناسبی بین مردم و حکومت و مشاور امینی برای دستگاه‌های اجرایی است، گفت: انتخاب دکتر ابراهیمی در شرایط اجتماعی و سیاسی کنونی، با توجه به سابقه رسانه‌ای و سیاسی وی انتخاب هوشمندانه و برای استان غنیمت است.

استاندار مازندران افزود: مهمترین اولویت دستگاه‌های اجرایی افزایش سطح رضایتمندی و هماهنگی بین دستگاه‌های اجرایی با صدا و سیما برای دست یابی به این هدف ضروری است.

وی با بیان اینکه صدا و سیما میتواند حلقه اتصال وحدت جریان‌های سیاسی باشد، گفت: صدا و سیما رقبایی در فضای مجازی دارد که از طرف دشمنان با هدف سرنگونی نظام هدایت می‌شود و صدا و سیما باید مورد حمایت جدی دستگاه‌های اجرایی باشد.

حسین زادگان افزود: بخشی از موفقیت حاصل شده در مرکز صدا و سیما را مدیون تلاش مقدسی هستیم و ایشان حالا در استانی بزرگتر وظیفه سنگین‌تر بر دوش اوست که برای ایشان موفقیتی بزرگ را خواستاریم.

وی گفت: وظیفه رسانه انعکاس دقیق و صحیح ظرفیت و مشکلات بدون تحریف، غلو یا کوچک نمایی است و جایگاه بزرگ صدا و سیما می‌تواند به پیشرفت استان خصوصا در جذب سرمایه و توسعه در زمینه گردشگری کمک کند.

استاندار مازندران از تلاش همه جانبه و شبانه روزی صادق مقدسی تشکر کرد و برای مدیرکل جدید هادی ابراهیمی ابراز موفقیت کرد.

گفتنی است هادی ابراهیمی ، مدیر کل جدید صدا و سیمای مازندران ، پیش از این مسئولیت های مهمی چون معاونت استاندار مازندران ، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ، معاونت اطلاعات و اخبار صدا و سیما مرکز مازندران ، مدیریت آموزش و پژوهش صدا و سیمای استان ، مشاور امور استان های رسانه ملی رئیس کارگروه فرهنگ امور استان های رسانه ملی را تجربه کرده است.

ابراهیمی دانش آموخته دکترای علوم سیاسی با گرایش مسائل ایران و استادیار و عضو هیئت علمی دانشگاه رسانه ملی است.

خزرتیترخبر برای این مدیر توانمند و ارزشی آرزوی موفقیت و سربلندی در این مسئولیت جدید می نماید.