دوشنبه 12 آذر 1397-18:54 کد خبر:64414

در نشست شهرداران مناطق با اعضای دفتر نمایندگی نظام مهندسی ساختمان ساری تاکید شد :

تعامل شهرداري و سازمان نظام مهندسي ساختمان جهت رعايت مقررات ملي ساختمان و ضوابط شهرسازي

در نشست شهرداران مناطق سه گانه ساری و اعضای دفتر نمایندگی نظام مهندسی بر لزوم تعامل و همفکری میان شهرداری و نظام مهندسی و نیز نقش موثر این همکاری در ارائه خدمات به شهروندان تاکید شد


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، نشست مصطفی احمدی فولادی ، محمد حسین قبادی و مهدی کرمی شهرداران مناطق ساری  با وحید ایزدپناه رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در دفتر شهردار منطقه یک برگزار شد.

در این نشست ، مصطفی احمدی فولادی شهردار منطقه یک با بیان اینکه هدف  مجموعه شهرداری های مناطق ساری ارتقا و توسعه پایدار شهر است، گفت:با توسعه ارتباط میان شهرداری و سازمان نظام مهندسی ساختمان و نیز ایجاد فضای همدلی ، همفکری و تعامل دوسویه با این سازمان ، به اهداف مورد نظر دست خواهیم یافت.

احمدی فولادی افزود:همکاری و تعامل شهرداری با سازمان نظام مهندسی ساختمان منجر به ارتقاء سطح کیفیت و ایمن سازی ساخت و سازها و نیز اطمینان خاطر بیشتر شهروندان خواهد شد.

وی  ارائه راهکارهای مناسب و نظارت بیشتر و دقیق تر مجموعه شهرداری و نظام مهندسی ساختمان بر روند اجرای ضوابط ساخت و سازها را از عوامل ایجاد توسعه پایدار شهر ساری دانست و ادامه داد:در سایه همدلی و تعامل ساخت و سازهای ضابطه مند و بر پایه اصول ایرانی- اسلامی در سطح شهر اجرایی خواهد شد.

شهردار منطقه یک خاطر نشان کرد:با همکاری و تعامل دوسویه و نیز  سیاست گذاری و برنامه ریزی های کارشناسانه می توان الگوی مناسب ساخت و ساز را در سطح شهر نهادینه کرد.

در ادامه محمد حسین قبادی شهردارمنطقه دو با اشاره به ضرورت نظارت مستمر بر روند ساخت و سازهای سطح شهر اظهار داشت:جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز و برخورد قانونی در این زمینه از راهکارهای مناسب در جهت ارتقاء سطح کیفیت و ایمنی ساختمان ها برای شهروندان خواهد بود.

شهردار منطقه دو ضمن تاکید بر همکاری و تعامل بیشتر مدیریت شهری و سازمان نظام مهندسی ساختمان افزود: حفاظت از منابع و سرمایه های ملی وظیفه همه دستگاه های دخیل در امر ساخت و ساز می باشد.

در این نشست مهدی کرمی شهردار منطقه سه نیز ضمن قدردانی از  اقدامات  سازمان نظام مهندسی ساختمان بر روند ساخت و سازها گفت: هماهنگی و تعامل موجود میان شهرداری های مناطق با سازمان نظام مهندسی ساختمان چشم انداز مطلوبی را در توسعه پایدار شهر ساری به وجود خواهد اورد.

شهردار منطقه سه افزود:با نیاز سنجی و آسیب شناسی از نقاط مختلف شهر و همراهی و همکاری سازمان نظام مهندسی ساختمان در این زمینه و در راستای رفع آن ، ارائه خدمات بیشتر و بهتری را برای شهروندان در پی خواهد داشت.