سه شنبه 13 آذر 1397-20:39 کد خبر:64437

تازه ترین خبرهای انتخاباتی نمایندگان مجلس در سال آینده:

این افراد را به خاطر داشته باشید

براساس تازه ترین خبرها،گزینه های احتمالی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی سال 1398 تعدادی از نمایندگان فعلی استان می باشند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از منابع آگاه، افرادی که در ذیل این خبر به ترتیب حروف نام آنها لیست شده را برای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اسفند ۱۳۹۸ از همین اکنون به خاطر بسپارید چرا که رصد فعالین سیاسی و انتخاباتی نشان می دهد که این افراد کاندیدای احتمالی نمایندگی مجلس می باشند.

۱- دکتر نوروز احسانی

۲- دکتر سیف الله فرزانه

۳- دکتر عبدالوحید فیاضی

سه شخصیت شاخص از حوزه انتخابیه نور و محمودآباد که به ترتیب حروف نام آنها لیست شده را برای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اسفند ۱۳۹۸ از همین اکنون به خاطر بسپارید چرا که رصد فعالین سیاسی و انتخاباتی نشان می دهد نماینده مجلس این حوزه از جمع این سه کاندیدای احتمالی است.

۱- دکتر قاسم احمدی لاشکی

۲- جهان پهلوان دکتر حسن رنگرز

۳- دکتر انوشیروان محسنی بندپی

سه شخصیت شاخص از حوزه انتخابیه نوشهر، چالوس و کلاردشت که به ترتیب حروف نام آنها لیست شده را برای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اسفند ۱۳۹۸ از همین اکنون به خاطر بسپارید چرا که رصد فعالین سیاسی و انتخاباتی نشان می دهد نماینده مجلس این حوزه از جمع این سه کاندیدای احتمالی است.

۱- دکتر محمد دامادی

۲- دکتر منصورعلی(محسن) زارعی

۳- دکتر سید رمضان شجاعی کیاسری

سه شخصیت شاخص از حوزه انتخابیه ساری و میاندورود که به ترتیب حروف نام آنها لیست شده را برای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اسفند ۱۳۹۸ از همین اکنون به خاطر بسپارید چرا که رصد فعالین سیاسی و انتخاباتی نشان می دهد پس از اینکه دکتر هادی ابراهیمی مدیرکل صدا و سیما شدند کاندیدای انتخابات شدن ابراهیمی منتفی است و معادلات انتخابات این حوزه انتخابیه تغییر کرد و نماینده مجلس این حوزه از جمع این سه کاندیدای احتمالی است.

۱- دکتر عبدالله رضیان

۲- دکتر کمال علیپور خنکدار

۳- دکتر اصغر گرزین

۴-حجت الاسلام والمسلمین دکتر مصطفی معلمی

چهار شخصیت شاخص از حوزه انتخابیه قائم شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی که به ترتیب حروف نام آنها لیست شده را برای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اسفند ۱۳۹۸ از همین اکنون به خاطر بسپارید چرا که رصد فعالین سیاسی و انتخاباتی نشان می دهد نماینده مجلس این حوزه از جمع این چهار کاندیدای احتمالی است.