چهارشنبه 14 آذر 1397-9:41 کد خبر:64446

واکنش های تند نمایندگان مازندران به سخنان رئیس جمهور درباره انتقال آب:

خیانت است،اجازه اینکار را نمی دهیم /سخنان رئیس جمهور ضد محیط زیست است/ کوتاه نمی آئیم

پس از اتمام سخنرانی رئیس جمهور درباره طرح انتقال آب خزر سه نماینده مازنی مجلس نسبت به اظهارات رئیس جمهور واکنش تندی نشان دادند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از شمال نیوز، سه نماینده مجلس نسبت به اظهارات رئیس جمهور درباره طرح انتقال آب خزر واکنش تندی نشان دادند.

براساس این گزارش، طرح انتقال آب دریایی خزر که مسکوت مانده بود بازهم در سفر رئیس جمهور به زادگاهش از سوی عالی ترین مقام اجرایی کشور مطرح شد.

تعجب آور اینکه ، طرحی که تایید زیست محیطی را ندارد و با مخالفت 40 نماینده استان‌های شمالی کشور روبروست، چگونه از سوی رئیس جمهور و در مقابل مردم زادگاهش اعلام می شود!

پس از اتمام سخنرانی رئیس جمهور درباره طرح انتقال آب سه نماینده مازنی مجلس نسبت به اظهارات رئیس جمهور واکنش تندی نشان دادند.

این واکنش ها که پیش بینی می شود بازهم از سوی دیگر نمایندگان شمالی تکرار شود از آن جهت هم حائز اهمیت است که یکی از نمایندگان از حامیان انتخاباتی روحانی و عضو هیئت رئیسه مجلس است.

یوسف نژاد در توئیتی اعلام کرده است دوران مصوبات فله‌ای و بدون کارشناسی در سفرهای استان گذشته است.

انتقال آب دریای مازندران به استان سمنان خیانتی آشکار به محیط زیست مازندران است و عواقب جبران ناپذیری در پی دارد، اجازه این کار را نمی دهیم و از حقوق مردم مازندران دفاع می‌کنیم.

شاعری نماینده شرق استان مازندران در مجلس شورای اسلامی هم اعلام کرد:سخنان رئیس جمهور در خصوص انتقال آب دریای خزر،غیرکارشناسی و ضد محیط زیست است، خزر را به ارومیه دیگر تبدیل نکنید.

دامادی نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی هم گفته است که کوتاه نمی‌آئیم و در مجلس نطقی در این ارتباط خواهم داشت.