يکشنبه 16 دی 1397-18:56 کد خبر:65006

درگیری شدید تماشاگران تیم گیتی پسند و بازیکنان شهروند ساری/تکمیلی

درگیری شدید پس از پایان سوت نیمه اول بین تماشاگران تیم گیتی پسند و بازیکنان شهروند ساری، باعث شد بازیکنان تیم شهروند حاضر به ادامه بازی نباشند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از خانه فوتسال،درگیری شدید پس از پایان سوت نیمه اول تماشاگران تیم گیتی پسند و بازیکنان شهروند ساری عامل اصلی درگیری یکی از مربیان تیم گیتی پسند بود و تیم شهروند حاضر به ادامه بازی نیستند.

براساس این گزارش، پس از پایان نیمه اول دیدار گیتی پسند و شهروند ساری که با نتیجه ۲ - ۰  به سود شهروند به پایان رسید و بازیکنان دو تیم درحال رفتن به رختکن بودن، حدود ۲۰۰ تماشاگر اصفهانی وارد زمین شدند و به شدت بازیکنان و عوامل شهروند را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

این درحالی بود که تعداد نیروهای انتظامی حاضر در سالن، کمتر از انگشتان دو دست بود و نتوانستند مانع حضور تماشاگران شوند.

درگیری‌ها تا ۱۵ دقیقه پس از پایان نیمه اول ادامه داشت و معلوم نیست نماینده فدراسیون چه تصمیمی برای برگزاری یا عدم برگزاری نیمه دوم این دیدار خواهد گرفت.

۳ بازیکن شهروند ساری به‌علت ضرب و جرح در بیمارستان اصفهان بستری شدند

به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس،سعید خیراندیش درباره برخورد تعدادی تماشاگرنما در ورزشگاه پیروزی اصفهان اظهار کرد: تیم شهروند ساری ۲ بر صفر از گیتی‌پسند جلو افتاد و بازی قشنگی در حال برگزاری بود.

وی با اعلام اینکه پس از پایان سوت نیمه اول تماشاگرنماهای اصفهانی طاقت این شکست را نداشتند، تصریح کرد: تعدادی از تماشاگرها و بازیکنان‌ آنها با چوب و چماق به بازیکنان ما حمله کردند.

سرپرست تیم فوتسال شهروند ساری خاطرنشان کرد: سه بازیکن ما در پی این حمله مصدوم شدند و در بیمارستان بستری هستند.

خیراندیش با اعلام اینکه رضا امانی، امیرحسین رسولی و امیرحسین اسماعیلی در بیمارستان بستری هستند، بیان کرد: این سه نفر از ناحیه صورت بینی و گونه دچار شکستگی شدند.

وی خاطرنشان کرد: به بازیکنان ما با چوب حمله شده است و تا پلیس به بازیکنان ما برسد، کار از کار گذشته بود.

سرپرست تیم فوتسال شهروند ساری در پاسخ به این سؤال که آیا بازی به‌صورت کلی لغو شده است، گفت: بازیکن برای ادامه بازی نداشتیم، از طرفی جو ورزشگاه هم برای ادامه بازی مناسب نبود.

وی درباره وضعیت مصدومان تصریح کرد: در حال حاضر این ورزشکاران در بیمارستان کاشانی اصفهان بستری هستند.

سرپرست تیم فوتسال شهروند ساری در ارتباط با وضعیت دیگر بازیکنان این حادثه بیان کرد: مصدومیت بقیه بازیکنان کمتر است، به همه بازیکنان ما آسیب رسیده و در اتوبوس منتظر وضعیت جسمی این سه بازیکن برای برگشت به ساری هستیم.

محمد اسماعیل‌پور سرمربی تیم شهروند ساری در جمع خبرنگاران اصفهان نیز از حمله یکی از لیدرهای گیتی‌پسند صحبت به میان آورد.

وی اظهار کرد: همان‌طور که ملاحظه کردید بازی روال عادی خود را طی می‌کرد که در نیمه اول هم با دو گل پیش افتادیم که پس از پایان به صدا درآمدن سوت نیمه اول درحالی که به سمت رختکن می‌رفتیم، اتفاقات عجیبی رخ داد.

سرمربی شهروند ساری افزود: یک نفر از کادر فنی تیم حریف به  سمت بازیکنان ما آمد و یک نفر دیگر هم درب ورودی را بست تا بازیکنان ما در زمین بازی محبوس شوند، از سمت دیگر بازیکنان گیتی‌پسند با بازیکنان تیم ما درگیر شدند و آن‌ها را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

وی تصریح کرد: با اینکه خیلی علاقه‌مندیم که بازی را دنبال کنیم، اما به علت مجروح شدن بازیکنان، نفرات کافی برای ورود به زمین نداریم.

اسماعیل‌پور بیان کرد: با تمام احترامی که برای تیم گیتی‌پسند قائل هستم، اما به نظر می‌رسد آنها ظرفیت یک نیمه باخت را هم نداشتند و شاید فکر می‌کردند که به راحتی تیم شهروند را به دلیل بازیکنان جوانش شکست خواهند داد.

سرمربی شهروند ساری درباره وضعیت بازیکنان این تیم نیز گفت: سه نفر از بازیکنان به دلیل جراحات به بیمارستان اعزام شدند و دو نفر آن‌ها در رختکن هستند، به سر من هم یک مشت اصابت کرد ولی نیازی ندیدم به بیمارستان بروم.

وی ضمن ناراحتی از اتفاقات ایجاد شده بیان کرد: واقعاً شخصیت فوتسال امروز زیر سؤال رفت و مشخص بود که یکی از لیدرهای گیتی‌پسند از ابتدای بازی شروع به فحاشی کرد و با چاقو و چماق به سمت ما حمله‌ور شدند، نمی‌دانم چاقو از کجا آورند و به بازیکنان حمله کردند.

اسماعیل‌پور درباره تعداد نیروهای انتظامی حاضر در ورزشگاه گفت: من تنها یک افسر پلیس و دو سرباز در بازی دیدم، اما اکنون تعدادشان به ۵۰ نفر رسیده است و کاش از ابتدای بازی و بین دونیمه با توجه به حساسیت بازی بازیکنان را همراهی می‌کردند.

سرمربی شهروند با بیان اینکه قصد ورود به رختکن را داشته‌اند، اظهار داشت: در پشت درب خروجی گیر افتادیم و مورد حمله واقع شدیم.

وی درباره علل وقوع چنین اتفاقاتی در فوتسال گفت: من فکر می‌کنم کنترلی که باید روی برگزاری بازی‌ها وجود داشته باشد، نیست و باید فراخور شرایط تیم‌ها و تعداد هواداران آن برنامه‌ریزی برای امنیت بازی‌ها صورت بگیرد، از ابتدای بازی شروع به فحاشی کرد و با چاقو و چماق به سمت ما حمله‌ور شدند، نمی‌دانم چاقو از کجا آورند و به بازیکنان حمله کردند.