دوشنبه 17 دی 1397-17:59 کد خبر:65031

چرا مسئولان فکری برای استانداردسازی جاده نمی‌کنند؟

تکرار تصادف مرگ‌بار در جاده گهرباران

جاده گهرباران همچنان مادران را داغدار و فرزندان را بی‌سرپرست می کند و این روند به ‌دلیل استاندارد نبودن جاده همچنان ادامه دارد و مردم همچنان منتظر اقدام مناسب مسئولان هستند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از بلاغ، امروز بر اثر تصادف یک دستگاه موتورسیکلت و یک دستگاه پراید راننده موتور سیکلت به نام رضا فرجی از اهالی روستای ولوجا دارفانی را وداع گفت.

مرحوم فرجی که سرباز منابع طبیعی میاندورود بود صبح برای رفتن به سورک و محل خدمت با موتور از ولوجا به سمت مرکز شهرستان میاندورود در حرکت بود که این حادثه به‌وجود آمد که به گفته شاهدان جاده مه‌آلود بوده و راننده پراید هم در لاین سبقت بوده است.

جاده گهرباران که روستاهای بخش گهرباران را به مرکز شهرستان متصل می‌کند سال‌ها است به‌دلیل عرض کم و نداشتن شانه خاکی مناسب و وجود کانال در دو طرف جاده باعث ایجاد حوادث زیادی شده است و افراد زیادی جانشان را در این جاده از دست داده‌اند.

جاده گهرباران چه مادرانی را داغدار کرده و چه فرزندانی را بی‌سرپرست و این حوادث به‌دلیل استاندارد نبودن جاده همچنان ادامه دارد و مردم همچنان منتظر اقدام مناسب مسئولان هستند.

این جاده که محل عبور کامیون‌های حمل سوخت و یا بار نیروگاه شهید سلیمی نکا و بندرامیرآباد نیز است باعث شده که رفت و آمد در این جاده بسیار خطرناک باشد و همچنین یکی دیگر از ایرادات این جاده نبود علائم راهنمایی و رانندگی و هشدار دهنده در طول این جاده است که بیشتر باعث ایجاد خطر در این جاده می‌کند.

از چند سال پیش برای تعریض جاده با همکاری بندرامیرآباد اقداماتی انجام شد و بخشی از جاده تعریض و به چهار باند افزایش پیدا کرد اما همچنان این بخش از جاده نیز شانه خاکی مناسب ندارد.

فصل بهار نزدیک است و کشاورزان این بخش از میاندورود با موتورسیکلت، خودرو و ادوات کشاورزی برای رفتن به زمین‌های خود وارد این جاده می‌شوند و همچنین مسافران برای رفتن به دریای گهرباران از این مسیر عبور می‌کنند و این موضوع خطرات این جاده را بیشتر می‌کند و نیاز است مسئولان فکر چاره کنند و هر چه زودتر دست به اقدامی مناسب بزنند.