سه شنبه 18 دی 1397-18:28 کد خبر:65060

سرپرست پلیس آگاهی مازندران اعلام کرد:

کشف حدود 15 هزار عدد قرص و مکمل‌های ورزشی قاچاق در ساری

سرپرست پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران از کشف 419 قوطی پودر بدنسازی به وزن 477 کیلوگرم و 14 هزار و 970 عدد انواع قرص و مکمل‌های ورزشی در ساری خبر داد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از پایگاه خبری پلیس،سید جعفر ساداتی اظهار داشت: در اجرای منویات مقام معظم رهبری در سال حمایت از کالای ایرانی و فرامین معظم له در خصوص مقابله قاطعانه با معضل شوم قاچاق و قاچاق کالاهای سلامت محور، موضوع در دستور کار ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: در همین خصوص و در پی کسب خبری مبنی بر اینکه افرادی به صورت باندی در امر تهیه و توزیع مکمل‌های ورزشی قاچاق فعالیت گسترده دارند، اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی در این خصوص در دستور کار قرار گرفت.

سرپرست پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران، اظهار کرد: با شناسایی متهمان به قاچاق کالا و محل دپوی این کالاها با هماهنگی قضائی در عملیاتی ضربتی تعداد زیادی از این مکمل‌ها و پودرهای بدنسازی که در بین کالاهای مجاز جاساز شده بود، کشف شد.

ساداتی از کشف 419 قوطی پودر بدنسازی به وزن 477 کیلوگرم و 14 هزار و 970 عدد انواع قرص و مکمل‌های ورزشی خبر داد و افزود: برابر اعلام کارشناسان ارزش ریالی این کشفیات 500 میلیون ریال برآورد شده که تمام این اموال به سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی تحویل شد و متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.