پنجشنبه 20 دی 1397-15:53 کد خبر:65108

اندر حکایت کنده کاری های شهری:

فرصت 10 روزه دادستان نکا به مجری پروژه فاضلاب شهری/ وقتی کار چند ساعته 6 ماه بر زمین می ماند!

دادستان نکا در پی گلایه‌مندی شهروندان این شهر از ایجاد مشکل عبور و مرور در خیابان انقلاب، ضمن دستور به رفع مشکل ظرف 10 روز، شخصا از پروژه بازدید کرد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از آوای خزر، با گذشت دو ماه از کندن کانال فاضلاب شهری در خیابان انقلاب حدفاصل صفاییان تا فرمانداری این شهر، اما سازمان مربوطه نتوانست در این مدت آن را تکمیل کند به‌طوری که به دلیل زیرسازی نامناسب، پس از آسفالت نیز مشکلاتی ایجاد شد.

این موضوع به معظلی در عبور و مرور تبدیل شد، از اینرو فرماندار نکا به عنوان رییس شورای ترافیک و دادستان نکا به عنوان مدعی‌العموم پیگیر موضوع شدند و مراتب گلایه‌مندی مردم از این وضعیت را به اطلاع دستگاه اجرایی مربوطه رساندند.

به‌طور ویژه حجت‌الاسلام اسماعیل ملاکریمی دادستان نکا به پیمانکار، شهرداری و شرکت آب و فاضلاب فرصت داد که ظرف مدت 10 روز مشکل را با کمک یکدیگر برطرف کنند تا در تردد مردم اختلال به وجود نیاید و چهره خیابان نیز زیباتر باشد.

صبح امروز که پنج روز از مهلت 10 روزه دادستان گذشته است؛ وی شخصاً از پروژه بازدید کرد و مشخص شد که کار ترمیم حفاری جهت روکش آسفالت در حال انجام و پیمانکار نیز قول داده است تا چند روز آینده یعنی در همان بازه زمانی 10 روزه، نسبت به زیرسازی و آسفالت این مسیر 500 متری اقدام کند.

لازم به ذکر است که مجری این پروژه نیز شرکت آب و فاضلاب شهر نکا است.