جمعه 21 دی 1397-14:6 کد خبر:65129

اقدام شایسته استاندار مازندران بعد از پیشنهاد یک سایت خبری:

انتشار برنامه 100 روزه دستگاه های اجرائی استان

بعد از درج مطلب،یک ماه از وعده برنامه 100 روزه استاندار مازندران گذشت/حاج مجید چه خبر !؟،سایت استانداری مازندران از انتشار برنامه 100 روزه دستگاه های اجرائی استان خبر داد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از مازنی خبر،بعد از درج مطلب «یک ماه از وعده برنامه 100 روزه استاندار مازندران گذشت / حاج مجید چه خبر !؟» در پایگاه اطلاع رسانی «مازنی خبر» و پیشنهاد اعلام برنامه 100 روزه دستگاه های اجرائی به مردم ، سایت استانداری مازندران از انتشار برنامه 100 روزه دستگاه های اجرائی استان خبر داده است.

سایت استانداری مازندران در خبری آورده است: با عنایت به تاکید استاندار مازندران، دستگاه های اجرایی در اسرع وقت برنامه اقدامات فوق العاده 100 روزه خود را برای انتشار در سایت استانداری در اختیار روابط عمومی استانداری قرار دهند.

براساس این گزارش، در صورتی شاهد این اتفاق خواهیم بود که بعد از انتصاب عباس مهدوی به عنوان سرپرست روابط عمومی استانداری مازندران ، توجه به انتقادات و پیشنهادات اصحاب رسانه بیش از گذشته شده است.

استاندار مازندران نیز بارها از اهمیت توجه به انتقادات و پیشنهادات سازنده مطبوعات سخن گفته است و انتظار می رود با تغییر در حوزه روابط عمومی استانداری مازندران، در آینده شاهد ارتباط بیشتر استانداری با رسانه ها باشیم.