شنبه 22 دی 1397-20:1 کد خبر:65150

‌آتش‌سوزی در یک کارگاه تابلوسازی و دکوراسیون در بابل

انفجار و آتش‌سوزی در کارگاه تابلوسازی و دکوراسیون در بابل منجر به فوت کارگر۳۰ ساله شد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از ‌روابط‌ عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بابل، رخداد انفجار و آتش‌سوزی در کارگاه ساخت تابلو و دکوراسیون واقع خیابان شهید نواب صفوی، اشرفی 19، توسط شهروندان به سامانه 125 مرکز کنترل و فرماندهی عملیات سازمان آتش نشانی بابل اعلام شد که بلافاصله سه تیم عملیاتی از سه ایستگاه با سه خودروی آتش‌نشانی و 12 آتش‌نشان به محل حادثه اعزام و عملیات اطفا را به همراه نجات کارگر مصدوم آغاز کردند‌.

‌‌کمیل‌ نژاداکبر مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی بابل‌، که از لحظات اولیه اعلام حادثه در محل وقوع آتش‌سوزی حاضر و بر روند عملیات آتش‌نشانان نظارت داشت، درباره این حادثه اظهار داشت‌: آتش‌نشانان پس از حضور در محل حادثه ابتدا عملیات نجات را آغاز کرده‌ و کارگر محبوس شده در کارگاه را بیرون کشیده و سپس تیم اطفا، عملیات اطفای حریق را انجام داده و گروهی از آتش‌نشانان اقدامات اولیه نجات و احیای مصدوم را تا قبل از حضور پرسنل اورژانس انجام دادند‌.

وی افزود‌: آتش‌نشانان به گونه‌ای وارد عمل شدند که آتش به اماکن همجوار از جمله ساختمان یک مدرسه غیردولتی و واحدهای تجاری سرایت نکرد‌ و پس از مهار آتش اقدام به اطفای کامل حریق کردند.

نژاداکبر با بیان اینکه علت آتش‌سوزی توسط کارشناسان علت‌یابی سازمان در حال بررسی است، تصریح کرد:‌ اقدام سریع و به موقع آتش‌نشانان مانع گسترش آتش و بروز خسارات سنگین شد که جا دارد که از زحمات همکاران آتش‌نشان صمیمانه تقدیر کنم.

‌گفتنی است با وجود تلاش اورژانس بابل و ‌آتش‌نشانان در احیای مصدوم حادثه، متاسفانه کارگر حدودا 30 ساله کارگاه مذکور در اثر این حادثه جان باخت.