چهارشنبه 17 بهمن 1397-13:54 کد خبر:65666

افزایش مجدد قیمت مرغ در بازار/ مرغ به مرز 15 هزار تومان رسید

رئیس اتحادیه فروشندگان مرغ و تخم مرغ مازندران گفت:قیمت امروز مرغ در بازار با افزایش نسبی نسبت به روزهای گذشته همراه بوده و به مرز 15 هزار تومان رسیده است.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از بلاغ، رصد امروز بازار حاکی از افزایش مجدد قیمت مرغ در بازار دارد.

رئیس اتحادیه فروشندگان مرغ و تخم مرغ در مرکز مازندران در این‌باره گفت: قیمت امروز مرغ در بازار با افزایش نسبی نسبت به روزهای گذشته همراه بوده است.

کامران هاشمی افزود: قیمت هر کیلو مرغ در درب کارخانه 13 هزار و 200 تومان است که با احتساب سود 3 درصدی با قیمت 13 هزار و 600 تومان به دست توزیع‌کننده در واحدهای صنفی می‌رسد.

رئیس اتحادیه فروشندگان مرغ و تخم مرغ در مرکز مازندران خاطرنشان کرد: با توجه به سود قانونی 10 درصدی برای خرده‌فروشی‌ها، قیمت امروز مرغ در بازار مازندران به مرز 15 هزار تومان رسیده است.

هاشمی متذکر شد: بنا بر شنیده‌ها، در پایان سال، افزایش 15 درصدی تولید را خواهیم داشت که در صورت تحقق، موجب کاهش قیمت در بازار شب عید خواهد شد.

رئیس اتحادیه فروشندگان مرغ و تخم مرغ مرکز مازندران یادآور شد: هر ساله از 15 اسفند الی 24 فروردین سال بعد، توزیع مرغ منجمد تنظیم بازاری انجام می‌شود که امسال هم طبق روال هر ساله بنا به اجرای این طرح هستیم تا مصرف‌کنندگان در تأمین این کالا، با کمترین مشکل و با قیمتی مناسب مواجه باشند.

ایمانی فعال صنفی وعامل توزیع مرغ و تخم مرغ در مازندران نیز در خصوص قیمت امروز بازار گفت: قیمت امروز عرضه مرغ در خرده‌فروشی‌ها، نرخی بین 14 هزار و 500 الی 15 هزار تومان است.

وی افزود: قیمت امروز با قدری نوسان، روند افزایشی داشته است و کمی گران شده است.

این فعال صنفی و عامل توزیع مرغ و تخم مرغ در استان بیان کرد: قیمت مرغ‌های با برند زربال و دربال، هزار تا هزار و 500 تومان، گران‌تر از این قیمت است.

به گفته ایمانی، قیمت امروز هر شانه تخم مرغ در بازار، 15 هزار تومان و هر دانه، 550 تومان است.