سه شنبه 20 فروردين 1398-18:35 کد خبر:66759

با حضور مسئولین و مدیران صورت گرفت:

مراسم تودیع و معارفه معاونین و روسای ستادی آبفار مازندران

با پایان یافتن دوران خدمت چند نفر از معاونین و روسای شرکت آبفار استان ، طی مراسمی نیروهای جایگزین و جدید منصوب و معرفی شدند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی آبفار مازندران، با پایان یافتن دوران خدمت چند نفر از معاونین و روسای شرکت آبفار استان ، طی مراسمی و احکامی از سوی مدیر عامل شرکت آبفار مازندران نیروهای جایگزین و جدید منصوب و معرفی شدند.

براساس این گزارش، مجید عبدالهی مدیرعامل شرکت آبفار استان در آئین تودیع و معارفه معاونین و روسای جدید شرکت ضمن تبریک سال جدید به عنوان سال رونق تولید با اشاره به مشکلات سیلابهای اخیر اظهار داشت: علیرغم تلاش شبانه روزی و بی وقفه بسیاری از همکاران ستادی و اتفاقات شرکت از 27 اسفند سال گذشته متاسفانه هنوز از بحران خارج نشده ایم و همچنان پیگیریها و امدادرسانی ادامه دارد.

وی کیفیت آب ، حفظ و پایداری آبرسانی را خط قرمز شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران اعلام کرد و گفت: با توجه به مشکلات اخیر تلاش کردیم ضمن بسیج نیروهای امدادی و واکنش سریع برای پایداری آب در مناطق سیلزده همچنان در کیفیت آب خللی ایجاد نشود.

عبدالهی با اشاره به شرایط دشوار اقتصادی ، سیاست آتی  شرکت را تکیه بر اقتصاد مقاومتی بیان کرد و افزود: باید شرایط موجود را درک کنیم و با توجه به اقتصاد آب و قیمت بسیار نازل آب بهاء به ویژه در بخش روستایی ضمن سرلوحه قرار دادن شعار سال مقام معظم رهبری خودکفایی را همچنان در برنامه خود داشته باشیم.

وی در ادامه، تودیع و معارفه را جابه جایی مسئولیت ها دانست و گفت: مسئولیت یک نعمت است و نباید آن را به نقمت تبدیل کنیم ، همانطور که هر مبدایی مقصدی دارد هر آمدنی نیز رفتنی را در پی خواهد داشت و در این میان باید به گونه ای عمل کنیم تا ضمن رضایت خداوند متعال و مردم هنگامی که به وجدان خود رجوع می کنیم شرمنده نباشیم.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران گفت: با تودیع و معارفه های جدید جوانگرایی در بدنه آبفار استان ایجاد شد و یقینا با استفاده از دانش روز و تلاش مضاعف نیروهای جوان شاهد پیشرفت های پربارتری در شرکت خواهیم بود .

در پایان مراسم سید محمد آقازاده معاون منابع انسانی و پشتیبانی ، دلاور بابازاده معاون نظارت بر بهره برداری ، سید رسول سجادیان رئیس اداره پشتیبانی و خدمات اداری و حبیب ا... سوادکوهی رئیس اداره نظارت بر طرحهای آب و فاضلاب با پایان یافتن دوران خدمت بازنشسته و با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از سوی عبدالهی  از زحمات آنها قدردانی شد .

همچنین طی احکام جداگانه ای از سوی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران حمید محمد زاده که پیش از این معاونت مهندسی و توسعه شرکت را بر عهده داشت به عنوان معاون نظارت بر بهره برداری ،علی اصغر علیپور که در سمت رئیس اداره امور حقوقی و قراردادها بود به عنوان معاون منابع انسانی و پشتیبانی منصوب و معرفی شدند.

عبدالهی در احکام دیگری نیز محمد باکویی رئیس اداره حراست را  با حفظ سمت به عنوان معاون مهندسی و توسعه، لطف ا... لورایی رئیس اداره توسعه و منابع انسانی و آموزش را با حفظ سمت به عنوان سرپرست اداره حقوقی - قراردادها و پاسخگویی به شکایات  و طاهر بابازاده رئیس اداره مطالعات را به عنوان سرپرست اداره نظارت بر طرح های آب و فاضلاب انتخاب و معرفی کرد.