شنبه 24 فروردين 1398-10:44 کد خبر:66787

رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ساری خبر داد:

در دست بررسی بودن افزایش 20 درصدی کرایه تاکسی در ساری

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری مرکز مازندران گفت: مصوبه افزایش نرخ 20 درصدی تاکسی درحال بررسی است.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس ، حمیدرضا فضل‌الله‌نژاد امروز درباره افزایش نرخ کرایه تاکسی در سال جدید اظهار کرد: مصوبه افزایش 20 درصد نرخ کرایه تاکسی از شورای شهر و شهرداری به کمیته انطباق فرمانداری و استانداری ارسال و درحال بررسی است که درصورت تصویب اطلاع‌رسانی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه افزایش نرخ جدید کرایه تاکسی در برخی از استان‌ها از ابتدای اردیبهشت ماه اعمال می‌شود، افزود: باید به این مهم توجه کنیم که نرخ کرایه تاکسی در شهرستان ساری پایین بوده و دلیل آن نیز ثابت بوده نرخ کرایه طی چهار سال بوده است.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری مرکز مازندران درباره افزایش نرخ توسط برخی از رانندگان، اضافه کرد: دلیل این امر شاید نداشتن پول خرد باشد چرا که هرنوع افزایش نرخی بدون داشتن مصوبه ممنوع است و بهترین راهکار در این زمینه پرداخت کرایه با استفاده از کارت‌خوان است.

فضل‌الله‌نژاد با تأکید بر اینکه از ابتدای سال 97 شاهد افزایش حتی تا 200 درصدی برخی از لوازم یدکی هستیم که رانندگان تاکسی را دچار مشکل کرده است، خاطرنشان کرد: در خوشبینانه‌ترین تفکر یک راننده تاکسی می‌تواند در روز 100 مسافر را جابه‌جا کند که مبلغی حدود 75هزار تومان می‌شود و باتوجه به مشکلات اقتصادی مشخص است که رانندگان در تامین هزینه‌های زندگی خود خواهند ماند.