شنبه 21 ارديبهشت 1398-17:7 کد خبر:67368

دادستان عمومی و انقلاب اسلامی مرکز مازندران خبر داد:

پلمپ 8 سکو جمع‌آوری چوب قاچاق در ساری

دادستان عمومی و انقلاب اسلامی مرکز مازندران گفت: در بازدیدی که  به صورت سرزده از سکوهای جمع‌آوری چوب در ساری صورت گرفت، 8 واحد متخلف پلمپ شدند.


به گزراش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، سیدیونس حسینی‌عالمی در حاشیه بازدید از چند سکوی جمع‌آوری چوب در ساری اظهار کرد: در پی گزارش‌های متعددی مردمی به شماره همراه عمومی اعلام شده؛ مبنی بر قاچاق چوب و تخلفات از سوی سکوهای جمع‌آوری چوب بازدیدی به صورت سرزده به همراه مدیرکل منابع طبیعی مازندران منطقه ساری و مسئول یگان حفاظت منابع طبیعی استان صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه در بازدید امروز هشت سکوی جمع‌آوری چوب به دلیل نداشتن مجوز و حمل و نقل چوب به صورت قاچاق پلمپ و تذکر گرفتند، افزود: این مراکز در منطقه پهنه‌کلا و جاده دریا بودند که محل دپوی چوب‌آلات جنگلی بودند.

دادستان عمومی و انقلاب اسلامی مرکز مازندران با بیان اینکه برخی از این مراکز فاقد مجوز قانونی برداشت و دپو بودند، تصریح کرد: همه این مراکزی که فاقد مجوز هستند باید اقدام به دریافت مجوزهای قانونی کنند تا روند فعالیت آنها در جنگل براساس قانون و نظارت قانونی صورت گیرد.

وی با اعلام اینکه به تمام دادستان‌های شهرستان‌های مازندران نیز مکاتبه شده است تا در این زمینه ورود پیدا کنند، گفت: باید بازرسی دقیقی در این زمینه صورت گیرد تا جلوی قاچاق چوب گرفته شود.

حسینی‌عالمی با مثبت ارزیابی کردن بازدید امروز متذکر شد: در بازدید امروز یک کامیون که پر از چوب جنگلی قاچاق بود نیز توقیف شده است.