چهارشنبه 1 خرداد 1398-9:30 کد خبر:67463

با 5 رای اعضای شورای شهر صورت گرفت:

سرپرست جدید شهرداری زیراب انتخاب شد

با ۵ رأی شورای شهر زیراب سرپرست جدید شهرداری زیراب انتخاب و معارفه شد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، علی سبحانی از انتخاب سید‌علی‌اصغر عمادی به‌عنوان سرپرست شهرداری زیراب با ۵ رأی خبر داد و گفت: در جلسه شب‌گذشته درباره ۴ نامزد پست شهردار زیراب صحبت شد و نتیجه نهایی معرفی گزینه شورای شهر برای شهردار زیراب در جلسه یک‌شنبه اعلام می‌شود.

وی با بیان اینکه سید‌احمد صالحی، عبدالکریم پهلوان، امید ذاکری و سعید قلی‌نژاد نامزد‌های انتخاب به عنوان شهردار زیراب شدند که برای سعید قلی‌نژاد به عنوان گزینه اصلی در روز یکشنبه تصمیم نهایی اعلام می‌شود و مدارک برای بررسی اداری و قانونی به استانداری ارسال می‌شود.

رئیس شورای شهر زیراب در پاسخ به سؤال خبرنگار ما درباره شاخص‌های انتخاب شهردار جدید در شورای شهر زیراب، خاطر نشان کرد: سابقه حضور ۲ ساله در شورای شهر که باعث شناخت از شهر و شهرداری شد، جوانی و وجود انگیزه برای فعالیت، توان مدیریتی و بومی‌بودن از شاخص‌های ما برای انتخاب شهردار زیراب است.

سبحانی با اشاره به اینکه هنوز تصمیم قطعی نگرفتیم و شاید در روز یکشنبه با اکثریت آرا، سعید قلی‌نژاد را به عنوان شهردار انتخاب کنیم، اظهار کرد: با تعیین مسیر اداری و قانونی و صدور حکم شهردار برای وی سرپرست شهردار به فعالیت می‌پردازد و با کم‌شدن یک عضو اصلی از شورای شهر، یاور حمیدی به عنوان عضو جدید شورای شهر اضافه می‌شود.

سید‌علی اصغر عمادی با تقدیر از اعتماد اعضای شورای شهر زیراب، گفت: تعامل و همکاری همکاران شهرداری زیراب مهمترین شاخص من برای دست‌یابی به اهداف محسوب می‌شود.

براساس این گزارش، سید‌علی اصغر عمادی سابقه فعالیت حدود ۳۰ ساله در شهرداری زیراب دارد و در واحد‌های سد‌معبر، اصناف، خدمات شهری، ساختمانی و معاونت شهرداری زیراب فعالیت داشت که پس از استعفای محمد‌رضا مهدوی شهردار زیراب به عنوان سرپرست انتخاب شد.