جمعه 8 شهريور 1398-15:27 کد خبر:69092

پایان زندگی 24 نفر طی 100 روز گذشته در دریای خزر

رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران گفت: از آغاز طرح‌های دریا تا امروز یعنی طی 100 روز گذشته تعداد غریق در دریای مازندران به 24 نفر رسید.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، نقی کریمیان درباره آخرین وضعیت طرح‌های دریای مازندران اظهار کرد: از آغاز طرح‌های دریا یعنی یکم خرداد تا امروز یعنی طی 100 روز گذشته به یک‌هزار و 64 نفر رسیده که از این تعداد 796 نفر مرد و 268 نفر زن هستند.

وی با اشاره به پایان زندگی دو تن دیگر در دریای مازندران، افزود: تعداد غریق در دریای مازندران به 24 تن رسیده که از این تعداد 21 تن مرد و سه تن زن هستند.

رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران بیان کرد: تاکنون بیشترین تعداد غریق مربوط به شهرهای عباس‌آباد، نوشهر و بابلسر بوده است.

کریمیان درباره پرداخت حقوق ناجیان غریق، تصریح کرد: حقوق مرداد ماه ناجیان غریق پرداخت شده و تنها 25 درصد حقوق خرداد و 35 درصد حقوق تیر ماه ناجیان غریق هنوز پرداخت نشده که طی 15 روز آینده پرداخت خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: تمام تاکید ما توجه مردم به توصیه‌ها ازجمله پرهیز از شنا در دریای مواج، خودداری از شنا در شب، مراقبت از کودکان و پرهیز از شنا در اسکله‌ها و سنگ‌چین‌ها است.

رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران در پایان گفت: دریای مازندران نیز طی 48 ساعت آینده مواج پیش‌بینی شده و شنا ممنوع است.