دوشنبه 8 مهر 1398-13:1 کد خبر:69322

انتقاد عضو شورای شهر از شهردار:

جدیدترین اظهار نظر در مورد نیروهای جدیدالورود شهرداری ساری

عضو شورای شهر ساری با انتقاد از شهردار ساری گفت: باید وضعیت نیروهای جدید الورود با حفظ کرامت انسانی هرچه زودتر مشخص شود.


به گزارش خزرتیترخبر،سید مسعود مدینه در گفتگو با خزرتیترخبر افزود:در جلسه شورا این موضوع را اعلام کرده ایم و پیگیر این موضوع هم هستیم  که این نیروها از چه طریقی وارد سیستم شهرداری شده اند ، که باید شفاف سازی شود، اما هرچه بوده این است که این اتفاق افتاده است .

وی اظهار داشت: شان و منزلت انسانی باید حفظ شود، با افرادی که وارد این سیستم شده اند قراردادی بسته شده  و با سفارش کسی آمده اند، اگر می خواهید این افراد را از کار برکنار کنید ، مکاتبه کنید و نامه دهید که ظرف مدت چند روز برنامه ریزی می کنیم و مسئله حل می شود، اما اینکه شما از طریق حراست این افراد را از شهرداری بیرون می کنید ، این کار درست و انسانی نیست.

این عضو شورای شهر با اعلام اینکه ، متاسفانه در یک حرکت کاملا غیر کارشناسی و با سوء تدبیر شاهد اخراج تعداد زیادی از نیروهای شاغل در شهرداری ساری بوده ا یم، تصریح کرد:اولا شیوه ی رفتار با این نیروها بسیار نادرست و دور از شان آنها بوده، ثانیا به آقای شهردار در جلسه ی گذشته شورا این نکته را گوشزد کرده بوده ایم که اگر این نیروها همکاران ما و شما نیستند، لااقل شهروندان این شهر بوده اند که اینگونه با آنها رفتار کرده اید و حین کار از پشت میزشان آنها را بلند کرده و اخراج نموده اید.

مدینه در ادامه با بیان اینکه ما هم موافق اصلاح ساختار منابع انسانی هستیم اما با سعه ی صدر، با کار کارشناسی و با حفظ حرمت افراد، افزود:ما در جلسه قبلی شورا به جناب شهردار گفتیم که شان و منزلت این نیروها باید حفظ شود ولی متاسفانه این کار انجام نشد.

عضو شورای شهر ساری با بیان اینکه اینک سوال بعدی بنده از شهردار در جلسه بعدی شورا این خواهد بود  که چرا خواهر خود را که به تازگی در سازمان فرهنگی شهرداری مشغول بکار گردیده را اخراج نکرده اید؟ و اگر قرار است مبارزه با فساد و تعدیل نیرو را انجام دهید اول از نزدیکان خودتان شروع کنید،اظهار داشت:متاسفانه دم از مبارزه با فساد و تبعیض می زنند اما خود خلاف آن عمل می کنند، براستی رطب خورده منع رطب كي كند!!!

وی همچنین با بیان اینکه، قطعا به عنوان نماینده مردم در شورا پیگیر موضوعات در صحن علنی بوده و مستندات خود در این زمینه را نیز ارائه خواهم داد،تصریح کرد:متاسفانه تصمیمات غیر کارشناسی شهردار از همین ابتدای امر، صرفا موجب تشنج و ایجاد  نارضایتی در بدنه ی کارکنان و مردم گردیده که تبعات اجتماعی فراوانی دارد، از عزل های اتوبوسی و انتصاب های سهمیه بندی شده گرفته تا تعجیل در برگزاری جلسه ی معارفه آن هم بدون دعوت از 4 عضو شورا !