دوشنبه 8 مهر 1398-19:21 کد خبر:69327

سرپرست پلیس آگاهی مازندران خبر داد:

دستگیری جاعل اسناد پزشکی در ساری/کشف 9 تن مرغ غیربهداشتی

سرپرست پلیس آگاهی مازندران از دستگیری جاعل اسناد پزشکی برای معافیت‌های سربازی در ساری خبر داد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از پایگاه خبری پلیس ، سیدجعفر ساداتی از دستگیری جاعل اسناد پزشکی در ساری خبر داد و گفت: این فرد نسبت به تهیه مدارک پزشکی مبنی برعدم سلامت روانی و سابقه بستری در بیمارستان‌های اعصاب و روان اقدام می‌کرد.

وی خاطرنشان کرد: متهم در بازجویی‌ها های به جعل اسناد و مدارک پزشکی اعتراف کرده است.

کشف 9 تن مرغ غیربهداشتی

براساس این گزارش، علی داداش تبار فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود گفت: در اجرای طرح‌های مبارزه با مفاسد اقتصادی و جلوگیری از تولید و عرضه کالا‌های مصرفی فاقد کیفیت و غیر بهداشتی، موضوع در دستور کار یگان‌های انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در اجرای این طرح ماموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعاتی به یک کامینونت حمل مرغ مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

داداش تبار گفت: ماموران در بازرسی از خودروی مورد نظر ۹ تن مرغ غیربهداشتی و خارج از شبکه کشتارگاه کشف کردند.

فرمانده انتظامی میاندورود، افزود: مرغ‌های غیربهداشتی مکشوفه تحویل اداره دامپزشکی این شهرستان شد.

داداش تبار با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد به شهروندان توصیه کرد: قبل از خرید و مصرف هرگونه کالا، خصوصا کالا‌های سلامت محور و پروتئینی حتما به سلامت و تاریخ انقضای آن توجه کنند.

مرگ کارگر کارتن سازی

حادثه در کارگاه کارتن سازی شهرستان نور از دیگر خبرهای انتظامی بود که فرمانده انتظامی شهرستان نور در ارتباط با این حادثه، اظهار کرد: کارگر 39 ساله کارخانه کارتن سازی در حین کار با دستگاه به شدت دچار سانحه شده است.

محمدزمان شالیکار اضافه کرد: فرد حادثه دیده به دلیل جراحت وارده در دم جان باخت و اقدامات کارشناسی برای تعین فوت در حال انجام است.