يکشنبه 12 آبان 1398-11:18 کد خبر:69533

باران شدید در شرق مازندران خساراتی به ‌بار آورد:

ورود سیلاب به برخی منازل روستایی گلوگاه / تشکیل ستاد بحران در گلوگاه

بارش باران شدید از شب گذشته در مازندران و به ویژه شرق این استان خساراتی را در پی داشت، بیشترین خسارات در گلوگاه و به طور ویژه در بخش روستایی آن وارد شده است.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از آوای خزر ، بارش شدید باران در شرق و غرب مازندران خساراتی را در برخی نقاط بر جای گذاشت.

براساس این گزارش،در حال حاضر مرکز مازندران ساری با آبگرفتگی معابر روبروست و تردد در برخی نقاط به کندی صورت می‌گیرد.

راهنمایی و رانندگی از رانندگان خواسته تا با احتیاط رانندگی کنند،از شب گذشته تاکنون برخورد بیش از 10 مورد خودرو را با یکدیگر در معابر فرعی و اصلی جاده‌های ساری داشتیم.

بیشترین حجم خسارات‌ها در شرق مازندران در گلوگاه گزارش شده است.

گفته می‌شود در روستای لمراسک در بخش مرکزی این شهرستان یک نفر مفقوده شده است.

ترافیک سنگینی را در محور گلوگاه به گرگان و بهشهر که در مسیر گلوگاه به دامغان و مشهد قرار دارد، مشاهده می‌شود. بیشترین فعالیت را نیروهای مردمی دارند و کمک به مناطق سیل‌زده در حال انجام است.

در روستاهای تیله‌نو، ریحان‌آباد و نظام‌محله گلوگاه نیز مشکلاتی برای مردم ایجاد شده است، آبگرفتگی معابر، ورود سیلاب به برخی منازل و برخی واحدهای تجاری و زیرساخت‌ها خساراتی را به بار آورده است.

ستاد مدیریت بحران به زودی در روستای ولمازو گلوگاه برگزار می‌شود.

در شهرستان بهشهر مشکل خاصی نیست، در برخی از روستاهای کوهستانی این شهرستان بارش برف را داریم، در نکا نیز آبگرفتگی معابر در سطح برخی محلات دیده می‌شود، در حال حاضر تردد روان است.

در برخی روستاهای بالادست نکا ازجمله لترگاز نخسیتن بارش برف پاییزی دیده می‌شود، به دلیل سخت‌گذر بودن این جاده و روستاهای منتهی به آن تردد با مشکل مواجه شده است.

سال گذشته نیز در این روستا مشکلاتی برای عبور و مرور پیش آمد و حتی تعدادی از ساکنان چند روزی را با آذوقه‌ای که از طریق بالگرد به منطقه اعزام شده بود؛ سپری کردند به این دلیل که راه ارتباطی نداشتند و امکان گشایش جاده به دلیل شرایط نامساعدی که داشت برای چند روز وجود نداشت.

براساس این گزارش،محمودجانلو (بخشدار مرکزی گلوگاه) از مفقود شدن خانم سالمند در سیل در شهرستان گلوگاه خبر داد و گفت: سیل خسارت سنگینی به سه روستای لمراسک، ولمازو و تیله‌نو وارد کرده است.

بسته بودن جاده بهشهر به گلوگاه

رئیس پلیس‌راه استان مازندران گفت: به علت بارندگی زیاد و جاری شدن سیل، جاده بهشهر به گلوگاه در مسیر جاده ساری - گرگان بسته است.

ادامه بارشها در مازندران تا فردا

کارشناس هواشناسی مازندران: سامانه بارشی تا فردا بصورت پراکنده میهمان استان خواهد بود.

خبرهای تکمیلی متعاقبا منتشر می‌شود .

13986

13985

13984

13983

13982

13981

13980

13979

13978

13977

13976

13975

13974

13973

13972

13971