شنبه 9 آذر 1398-22:3 کد خبر:69691

شهردار ساری اعلام کرد:

توسعه متوازن و توزیع عادلانه خدمات برنامه راهبردی شهرداری است

شهردار ساری گفت: متوازن سازی خدمات در نقاط مختلف شهر با اجرای پروژه‌های عمرانی در اولویت راهبردهای مدیریت شهری و شورای پنجم شهر ساری است.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ساری، صبح شنبه نهم آذر ماه، عباس رجبی شهردار مرکز استان به همراه علیجان شمشیربند رئیس شورای اسلامی شهر و سید علی آقامیری عضو شورای اسلامی شهر ساری با هدف بررسی مشکلات شهروندان حوزه منطقه 3 شهری ، از این منطقه بازدید کرد.

عباس رجبی شهردار ساری به همراه اعضای شورای اسلامی شهر در بازدید ازمناطق آهی دشت و بالادزا ضمن بررسی مشکلات و رصد چالش‌ها بر توسعه و خدمات متوازن تاکید کرد وگفت: خواسته‌ها و مطالبات ساکنان این مناطق در حوزه مدیریت شهری با همکاری شهرداری منطقه سه پایش و مرتفع شود.

وی با اشاره به محورهای اصلی مورد توجه مدیریت شهری، افزود: تمرکز بر ارائه خدمات اصلی و انجام فعالیت‌های مهم در حوزه مدیریت شهری و توسعه متوازن خدمات در تمامی مناطق شهر با هدف جلب اعتماد و رضایت شهروندان از مهمترین محورهای فعالیت شهرداری مرکز مازندران است.

رانش زمین، طرح توسعه فضای سبز، نصب روشنایی در رفیوژ بلوار کشاورز، کمبود وسایل نقلیه عمومی جهت جابجایی مسافران ، رانش دیواره زمین ورزشی در بالادزا و تمرکز بر انجام فعالیت برای بازگشایی ورودی محله بالادزا از جمله مشکلات شهروندان بالادزا و آهی دشت بود که با حضور رجبی شهردار، علیجان شمشیربند رئیس شورای اسلامی و علی آقامیری عضو این شورا بررسی و در دستور کار شهردار مرکز استان قرار گرفت.

علیجان شمشیربند در حاشیه بازدید از بالادزا و آهی دشت در منطقه سه شهری با بیان اینکه رفع عقب ماندگی‌ها ، توسعه و پیشبرد کارها در سایه همدلی و تلاش شهرداری امکان پذیر است، اظهار داشت: همکاری و همدلی مجموعه مدیریت شهری نقش اساسی در انجام بهینه کارها، توسعه متوازن شهری و بهبود فزاینده خدمات‌رسانی به شهروندان دارد.

وی با بیان اینکه در ارائه خدمات به شهروندان می‌بایست انصاف و برابری را رعایت کنیم ، افزود: هدف از این بازدید نیز احصاء مشکلات و معضلات این منطقه است تا بتوانیم با تلاش نیازمندی های شهروندان را مرتفع کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر ساری ، گفت: تمرکز بر ارائه خدمات شهری به شهروندان از رویکردهای مهم شورا و شهرداری ساری است.

سیدعلی آقامیری عضو شورای شهر ساری نیز در این بازدید بر تسریع روند ارائه خدمات و پیگیری مطالبات شهروندان در این مناطق تاکید کرد.