دوشنبه 18 آذر 1398-22:40 کد خبر:69779

با حضور شهردار منطقه یک ساری برگزار شد:

برگزاری جلسه تدوین پیش نویس بودجه سال 1399

جلسه پیش بینی بودجه سال 1399 به میزبانی شهرداری منطقه یک و با حضور شهردار منطقه یک، رئیس اداره درآمدها و املاک عمومی شهرداری مرکزی و دیگر مسئولین و کارشناسان حوزه درآمد برگزار شد .


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک ساری ، جلسه پیش بینی بودجه سال 1399 به میزبانی شهرداری منطقه یک و با حضورمحمد رضا امینی رئیس اداره درآمدها و املاک عمومی شهرداری مرکزی ، کارگشا مشاور مالی شهردار مرکزی ، مصطفی احمدی فولادی شهردار منطقه یک ، محمود یوسف نژاد معاونت اداری و مالی منطقه و دیگر مسئولین و کارشناسان حوزه درآمد ، مالی ، طرح و برنامه مرکزی و منطقه به منظور بررسی وضعیت درآمدی در سال جاری و برنامه ریزی و پیش بینی بودجه سال 99 دردفتر شهردار منطقه برگزار گردید .

 در این جلسه مصطفی احمدی فولادی  به نیازمندی ها در حوزه های عمرانی و درآمدی جهت اعمال در بودجه ، وصول مطالبات ،  افزایش و شناخت منابع درآمدی ، جمع آوری اطلاعات ، برنامه ریزی جهت اجرای پروژه ها و صرفه جویی در هزینه اشاره نمود و اظهار کرد : مصمم هستیم که با برنامه‌ ریزی دقیق و کارشناسی شده همکاران حوزه مالی و درآمدی منطقه بودجه سال 99 طوری تدوین گردد تا رضایت مندی شهروندان با درنظر گرفتن اولویت های آرمان های شهر حاصل شود.

در ادامه امینی رئیس اداره درآمدها و املاک عمومی شهرداری ساری با بیان اینکه اهداف و سیاست های مدیریت شهری مبنی برکاهش هزینه ها و افزایش درآمد می باشد تاکید نمود : لازمه تحقق این امر همکاری و هماهنگی مجموعه شهرداری می باشد تا با تلاش شبانه روزی و برنامه ریزی مدون در راستای خدمت رسانی مطلوب تر به شهروندان و جذب درآمد موجب فراهم آوردن رضایت شهروندان نیز شویم .

در بخش دیگری از جلسه کارگشا مشاور مالی شهردارمرکزی اظهار داشت : کلیه نیازمندی ها در حوزه های عمرانی و درآمدی جهت اعمال در بودجه کلی سال ۱۳۹۹ شهرداری توسط شهرداری های مناطق باید با ارقام واقعی جمع آوری و پس از تغییرات اصولی و منطقی تا دوم دی ماه به شهرداری مرکزی ارسال گردد ونسبت به دفاع از بودجه ارسالی تا تاریخ سوم دی ماه اقدام نماید .

محمود یوسف نژاد معاون اداری و مالی منطقه با بیان اینکه بعد از بودجه دولت که به صحن مجلس شورای اسلامی ارائه میگردد بیشترین بودجه در کشور مربوط به شهرداریها می باشد که پس از تدوین توسط شهرداریها به صحن شورا ارائه خواهد شد گفت : حوزه های مالی و درآمدی منطقه تمام تلاش خود را می نماید تا با برنامه‌ ریزی دقیق و کارشناسی شده نسبت به تدوین و پیش بینی بودجه سال 99 با ارقام واقعی اقدام نماید .

معاون اداری و مالی منطقه ضمن تاکید بر اینکه یکی از راه‌های اصولی و منطقی در راستای استفاده بهینه از تمامی ظرفیت‌ها  نیروی انسانی آموزش کارکنان می باشد افزود : برگزاری کلاس های آموزشی برای پرسنل حوزه درآمد و مالی در خصوص بودجه نویسی جهت رفع مشکلات و آشنایی با نقش و اشکال بودجه یک امر ضروری و مهم می باشد .

یوسف نژاد با یادآوری اینکه بسیاری از منابع مالی محقق شده سال های گذشته برای سال آتی تکرار نخواهد شد ، افزود : ما باید با درنظر گرفتن شفافیت و انضباط در جهت کاهش هزینه ها در بودجه نویسی سال آتی نسبت به بودجه انقباضی اقدام نمائیم . 

شایان ذکر است در این جلسه ضمن ارائه گزارش های درآمدی شهرداری منطقه ، در خصوص نحوه تحقق بودجه تبادل نظر گردید و برنامه ریزی هایی در این رابطه صورت پذیرفت .