دوشنبه 18 آذر 1398-23:9 کد خبر:69780

رئیس شورای شهر ساری اعلام کرد:

در بودجه نویسی برنامه های قابل اجرا تدوین شود

رئیس شورای اسلامی شهر ساری گفت: مدیران سازمان ها و شهرداران مناطق در بودجه نویسی، برنامه روشن و قابل اجرا تدوین کنند.


به گزارش خزرتیترخبر، در نخستین جلسه سیاست‌گذاری کلان بودجه سال99 که با حضور اعضای شورای اسلامی شهر، معاونان و شهرداران مناطق، رؤسای سازمان های تابعه و اعضاء کمیته سیاست‌گذاری بودجه شهرداری برگزار شد.

براساس این گزارش، علیجان شمشیربند در نخستین جلسه کمیسیون سیاست گذاری بودجه که با حضور شهرداران مناطق و معاونان شهرداری ساری برگزار شد، علم مدیریت، تجربه کاری، تخصص، قدرت بیان و پیگیری را از خصیصه های یک مدیر توانمند نام برد و اظهار کرد: مدیران شهرداری با تکیه بر این اصول، برنامه ها و اهداف تبیین شده عملیاتی کنند و به مردم خدمت نمایند.

رئیس شورای اسلامی شهر ساری نیز در این جلسه با تاکید بر اینکه تکمیل پروژه های نیمه کاره در اولویت برنامه های شهرداری قرارگیرد، تصریح کرد: پروژه هایی که ضرورت شهر و شهروندان است نیز در تصمیمات شهرداری اتخاذ شود.

وی با بیان اینکه مدیران سازمان ها و شهرداران مناطق در بودجه نویسی، برنامه روشن و قابل اجرا تدوین کنند، افزود: برنامه ریزی های عملیاتی شامل فعالیت ها و گام های ویژه جهت رسیدن به اهداف تعیین شده مدیریت شهری باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر ساری با یادآوری اینکه پروژه های فرهنگی و عمرانی شهرداری ساری در سال های اخیر رو به رشد بوده است،گفت: انتظار می رود در این دوره از مدیریت شهرداری میزان پروژه ها افزایش یافته و پروژه های بیشتری در برنامه ها پیش بینی شود.

وی با تاکید بر اینکه تکمیل پروژه های نیمه کاره در اولویت برنامه های شهرداری قرار گیرد، تصریح کرد: البته پروژه هایی که ضرورت شهر و شهروندان است نیز در تصمیمات شهرداری اتخاذ شود.

شمشیربند به توانمندی مدیریتی رجبی شهردار ساری بواسطه تجربه او در بدنه شهرداری اشاره کرد و مدیران جوان سازمان های تابعه و شهرداران مناطق را نیز در زمره مدیران متعهد و با انگیزه برشمرد و افزود: در شرایط فعلی انتظار می رود مدیران پای کار آمده و با همراهی شورای اسلامی، شهری زیباتر را برای شهروندان مرکز استان رقم بزنند.