دوشنبه 18 آذر 1398-23:28 کد خبر:69781

مهمترین معاونت دستگاه فرهنگ ، هنر و رسانه استان به یک زن سپرده شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، با صدور حکمی سکان مهمترین معاونت دستگاه فرهنگ ، هنر و رسانه استان را به یک بانو سپرد .


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از شمال نیوز، در حکمی از سوی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، سرپرست معاونت فرهنگی و رسانه ای این اداره‌کل منصوب شد .

براساس این گزارش، عباس زارع مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، با صدور حکمی سکان مهمترین معاونت دستگاه فرهنگ ، هنر و رسانه استان را به « معصومه فرجی » سپرد .

انتصاب فرجی به این سمت با استقبال و رضایتمندی اهالی فرهنگ ، هنر و رسانه مازندران روبرو شد .

این مدیر موفق زن ، دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت است و پیش از این به مدت سه سال ریاست اداره رسانه و تبلیغات اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران را بر عهده داشته است .

مسئول دبیرخانه کمیته‌های فرهنگی هنری و دبیرخانه جشنواره بین‌المللی رضوی از دیگر مسئولیت های این مدیر توانمند زن به شمار می رود .

همچنین در احکام دیگری رئیس اداره طرح، برنامه و تحول اداری و دفتر مدیریت عملکرد و بازرسی این اداره‌کل نیز منصوب شدند.

بر اساس این گزارش عیسی مدانلو با مدرک کارشناسی ارشد مدیریت که سابقه مسئولیت حوزه مدیرکل، دستیار ویژه مدیرکل و مسئول کمیته‌های فرهنگی و هنری اداره‌کل را دارد به سمت سرپرست دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات منصوب شد.

همچنین ، مجتبی اکبری به‌ عنوان رییس اداره طرح، برنامه و تحول اداری منصوب شد، وی کارشناس علوم اجتماعی است که ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان میاندورود و کارشناسی بودجه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان را در سابقه کاری خود دارد.