سه شنبه 19 آذر 1398-16:7 کد خبر:69788

اولین تذکر نماینده ولی فقیه مازندران به مسئولان:

مسئولان مردم را در ادارات معطل نکنند

نماینده ولی‌فقیه در مازندران در اخطاری جدی به مسئولان گفت: مسئولان باید خود را نوکر مردم بداند و مردم را در ادارات معطل نکنند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از عبارت، نماینده ولی‌فقیه در مازندران با اشاره به اینکه مسئولان باید خود را نوکر مردم بدانند، گفت: «مسئولان مردم را در ادارات معطل نکنند».

این در واقع نخستین اخطار جدی نماینده جدید ولی فقیه در استان است، اخطاری که نشان می دهد که ایشان یکی از دلایل اصلی نارضایتی ها را کاستی در ارایه خدمات دولتی به مردم می دانند.

این اخطار و تذکار آیت الله لایینی همچنان نشان می دهد که عملکرد دولت الکترونیک و ادارات پذیرش نهادهای دولتی استان نتوانسته اند، کار خود را به خوبی انجام دهند.

‏محمدی لائینی خطاب به مدیران دستگاه‌های اجرایی افزود: «نباید مردم را در ادارات معطل کرد و باید با نظارت جدی بر روند خدمت‌رسانی، جریان امور مردم را تسهیل کرد».

معطل کردن مردم در ادارات دولتی در ایران آنقدر جدی و فراگیر است که بارها درباره آن فیلم ها و سریال های مختلفی تولید شده است.

این اخطار آیت االله لایینی را می توان با نشانه هایی خفیف تر در میان خود مسئولان نیز جست، اخطاری که در واقع عدم هماهنگی ارگانیک و مناسب میان دستگاه های دولتی و خدمات رسان در استان را زیرذره بین قرار داده است و نمونه آن  را می توان در اظهارات اخیر «مهدی رازجویان» یافت.

در معاون هماهنگی ‌عمرانی استاندار مازندران در کارگروه شورای حفاظت منابع آب  مازندران با اشاره به نبود برنامه جامع برای مدیریت منابع آب در استان‌ گفت: «هماهنگی بین ادارات وزارت نیرو در مازندران وجود ندارد».

در واقع، نبود این هماهنگی ها در نهایت منجر به ارائه خدمات ضعیف به مردم، پاسکاری ارباب رجوع در اتاق ها و واحدها و عقب ماندن از برنامه های جامع سازمانی و کشوری می شود که امیدواریم از یک جایی برای رفع این معضل تمهیداتی جدی اندیشیده شود.