دوشنبه 16 دی 1398-20:4 کد خبر:71002

دستاورد حمایت و اعتقاد به توان داخلی شهرداری ساری:

17965 متر مربع آسفالت معابر شهری

رئیس سازمان عمران شهرداری ساری گفت: با تلاش بی وقفه همکاران طی 3 ماه گذشته بالغ بر17965 متر مربع آسفالت معابر شهری را اجرا کرده ایم.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی سازمان عمران و باز آفرینی فضاهای شهری شهرداری مرکز مازندران، با کاهش قابل تحسین برونسپاری پروژه های عمرانی شهرداری ساری، سازمان های متخصصی چون این سازمان در مسیر سودآوری و پویایی قرار دارند.

رئیس سازمان عمران با اشاره به نقش بی بدیل حمایت های عباس رجبی شهردار، علی اکبر زلیکانی نماینده شورای شهر در سازمان و سایر اعضای شورا در پیشرفت مجموعه تحت مدیریت خود اظهار داشت: با تلاش بی وقفه همکاران خدّوم طی 3 ماه گذشته بالغ بر17965 متر مربع آسفالت معابر شهری را اجرا کرده ایم که توانست هدف نوسازی مسیرهای ارتباطی را محقّق نماید.

مرتضی بربسته گفت: به همت نیروهای عملیاتی این سازمان مناسب سازی تردد شهروندان را با 942 متر مربع پیاده روسازی در بخش موزاییک فرش اجرا و 2950 متر مربع پیاده رو به صورت بتن ریزی در دستور کار قرار داده ایم؛ این عملیات در میدان امام به اتمام و در مناطق سه گانه پیگیری می شود.

این مسئول در سازمان عمران از 1997 متر طول نصب نوه بتنی در محلات مختلف خبر داد و تصریح کرد: به دنبال اجرای کانال بلوار کشاورز و بازار بزرگ رضوی، پروژه هدایت آب های سطحی در کوچه شهید براری مراحل پایانی خود را دنبال می کند.

بربسته با بیان اینکه 3441 مترمکعب زیرسازی جزو پروژه های زیر ساختی سازمان متبوعش بوده، یادآور شد: سازمان عمران با هدف ساماندهی مسیرهای ارتباطی و تامین عمران و آبادی مناطق شهری، طی 3 ماه گذشته بالغ بر 2128 متر طول جدول بتنی نصب کرده است.

رئیس سازمان عمران از پروژه فاز دوم بوستان ملل و بازگشایی مسیر کنارگذر پل کابلی تا پل شهید نوری به عنوان بخشی دیگر از عملکرد این سازمان یاد و خاطرنشان کرد: کارکنان سازمان در انجام وظایف محوله مصمّم و تمرکز خود را تنها به این مهم معطوف خواهند کرد.

در پایان مقرر شد به دلیل اهمیت بسیار بالای پروژه های شاخص سازمان عمران، در گفتگویی دیگر با مرتضی بربسته، جزییات پیشرفت فیزیکی فاز دوم بوستان ملل و پروژه پل تا پل تشریح شود.