چهارشنبه 18 دی 1398-18:18 کد خبر:71017

شهردار ساری در بازدید از سازمان آرامستان های شهر ساری تاکید کرد :

عملیاتی شدن اجرای طرح زیبا سازی و تسهیل تردد در آرامستان با حمایت شورا

شهردار مرکز استان با اشاره ، به عملیات همسطح سازی قبور در آرمستان ملامجدالدین گفت: این طرح با هدف زیبا سازی و تسهیل تردد در آرامستان و با حمایت شورای اسلامی شهر ساری آغاز و در حال اجرا است.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ساری، عباس رجبی شهردار مرکز استان به همراه عباس نجاریان عضو شورای اسلامی شهر از سازمان آرامستان های شهر ساری بازدید کردند.

عباس رجبی در این بازدید ، به عملیات همسطح سازی قبور در آرمستان ملامجدالدین ساری اشاره کرد و گفت: این طرح با هدف زیبا سازی و تسهیل تردد  و با حمایت شورای اسلامی شهر ساری آغاز و در حال اجرا است.

وی از برنامه‌های این سازمان در جهت سهولت تردد شهروندان خصوصاً جانبازان و معلولان در آرامستان و پروژه همسطح سازی قبور و حمایت اعضای شورای اسلامی شهر در جهت انجام این فعالیت ها قدردانی کرد .

عباس نجاریان عضو شورای اسلامی شهر و نماینده این شورا در سازمان آرامستان های شهر ساری در سخنانی ضمن قدردانی از تلاش های کارکنان این مجموعه،اظهار داشت: شورای اسلامی شهر همواره از برنامه و طرح هایی که در راستای رفاه شهروندان و توسعه شهر ساری باشد حمایت خواهد کرد.

نجاریان در ادامه بر اجرای برنامه های فرهنگی و توجه ویژه مدیریت شهری به رفاهیات کارکنان مجموعه آرامستان در راستای افزایش روحیه خدمتی تاکید کرد.

مصطفی مهربانیان رئیس سازمان آرامستان های شهر ساری نیز همسطح سازی قطعه‌های 3، 5 و 8 آرامگاه ملامجدالدین ساری را از اقدامات عمرانی این سازمان در دو ماه اخیر عنوان  کرد و افزود: در گام نخست سه قطعه ازاین آرامستان توسط این سازمان همسطح سازی و مقرر شد و یک قطعه دیگر از این قطعات توسط سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری سازی عملیاتی  و اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه ساخت غسالخانه مجهز از دیگر برنامه‌هایی است که در دستور کار این سازمان قرار دارد، توضیح داد: بنا داریم بر اساس تاکیدات شهردار ساری غسالخانه‌ای مجهز در محل بهشت رضای ساری احداث کنیم.

مهربانیان اعلام کرد: 2 خودروی زائر بر با کمک خیرین به آرامستان شهرداری برای حمل زائرین به اماکن مقدس و زیارتی افزوده شده است.

 رییس سازمان آرمستان های شهر ساری ساخت سقا خانه، بازسازی درب ورودی آرامگاه، نصب  دستگاه گلاب پاش در سر درب ورودی آرامگاه ، کاشت 200 اصله نهال نارنج و افتتاح سالن اجتماعات برای عزاداری را از اقدامات این سازمان در دو ماه اخیر اعلام کرد.

وی افزود: نصب تصفیه هوا در غسالخانه و امور متوفیات، خرید 500 عدد صندلی برای مراسمات، تجهیز و بازسازی اتاق متوفیات و ساماندهی کابل های برق را از دیگر اقدامات این سازمان است.