شنبه 21 دی 1398-19:6 کد خبر:71029

رئیس پلیس راه مازندران خبر داد:

احتمال یخبندان در محورهای مازندران

رئیس پلیس راه مازندران گفت: باتوجه به احتمال یخبندان، رانندگان برای تردد از محورها حتما تجهیزات فصل سرما را به همراه داشته باشند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از پایگاه خبری پلیس، علیرضا قدمی امروز درباره وضعیت جوی محورهای مازندران اظهار کرد: درحال حاضر بارش برف در ارتفاعات محورهای مازندران ادامه دارد و تردد رانندگان از این مسیرها با تجهیزات زمستانی امکان‌پذیر است.

وی با اشاره به ترافیکی عادی و روان در محورهای مازندران، افزود: همه جاده‌های مازندران باز بوده و تردد در همه راه‌های استان برقرار است.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه احتمال یخبندان وجود دارد، اضافه کرد: رانندگان برای تردد از محورها حتما تجهیزات فصل سرما را به همراه داشته باشند.

قدمی تصریح کرد: توصیه پلیس به‌ویژه در زمان بارندگی پرهیز از سفرهای غیرضروری به ویژه از محورهای کوهستانی و گردنه‌های برف‌گیر استان است درصورت  ضرورت توجه به هشدارهای پلیس است.

وی با اشاره به سقوط اتوبوس به دره در محور سوادکوه، اظهار کرد: در همه اتوبوس‌ها سامانه پیامکی پلیس به شماره ۱۱۰۱۲۰۲۰ نصب بوده و مسافران می‌توانند تخلفات رانندگان را به این شماره پیامک کنند، اگر مسافران اتوبوس تهران گنبد تخلف راننده را اطلاع می‌دادند شاهد تصادفی نبودیم.