شنبه 21 دی 1398-19:51 کد خبر:71030

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران خبر داد:

تداوم بارش‌ها در آسمان مازندران

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت: امروز بارش‌ها را کمابیش در آسمان مازندران داریم و فردا بارش‌ها به‌صورت پراکنده خواهد بود.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس،احمد اسدی امروز درباره پیش‌بینی وضعیت جوی روزهای آینده آسمان مازندران اظهار کرد: از عصر پنج‌شنبه با نفوذ سامانه بارشی، بارندگی‌ها به‌صورت پراکنده در آسمان مازندران آغاز شد.

وی افزود: از شب گذشته با تقویت سامانه بارشی، بارندگی‌ها در سطح استان گسترش پیدا کرد که بارش‌ها در ارتفاعات به‌صورت برف بود.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران بیان کرد: بیشترین بارش از عصر پنج‌شنبه تا صبح شنبه از وزرامحله محمودآباد ۴۱، نوشهر ۳۷، بابلسر و ساری ۲۸، تلوک قائم‌شهر ۲۷ و بورخانی سوادکوه، بلیران آمل و کلوده محمودآباد با ۲۵ میلی‌متر و بیشترین برف در ارتفاعات کندوان و هراز تا ۱۵ و سوادکوه و کیاسر تا ۱۰ سانتی‌متر گزارش شد.

اسدی یادآور شد: از لحاظ دمایی نیز بیشینه دمای هوای روز گذشته ساری، گلوگاه، بندرامیرآباد و بابلسر با ۱۳ و سردترین دما مربوط به بلده با ۶ درجه سانتی‌گراد زیر صفر بوده است.

وی تصریح کرد: امروز بارش‌ها را کمابیش در آسمان مازندران داریم و فردا بارش‌ها به‌صورت پراکنده خواهد بود.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران ادامه داد: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، از بعدازظهر دوشنبه تا روز سه‌شنبه با عبور موج کم و بیش ناپایدار شاهد بارش‌های پراکنده باران در سطح استان و بارش برف در ارتفاعات استان را خواهیم داشت.

اسدی در پایان گفت: دریای مازندران تا فردا به‌صورت مواج پیش‌بینی می‌شود.