پنجشنبه 26 دی 1398-23:28 کد خبر:71088

صبح پنج شنبه برگزار شد:

جلسه پیگیری مصوبات ستاد بازآفرینی شهری شهرداری ساری

در جلسه پیگیری مصوبات ستاد بازآفرینی شهری، اقدامات و اجرای مصوبات این ستاد در محله های هدف(غفاری، چمران) مورد بررسی قرار گرفت.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ساری، جلسه پیگیری مصوبات ستاد بازآفرینی شهری با حضور عباسی معاون عمرانی فرماندار مرکز استان،علی اکبر زلیکانی نائب رییس شورای اسلامی شهر، سید علی آقامیری عضو این شورا، قبادی، نیک نقش و کریمی معاونان شهرداری، رییسی شهردار منطقه سه، عطاریه و بربسته روسای سازمان های فرهنگی اجتماعی ورزشی و عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری، معاون اجتماعی سپاه کربلای استان و نمایندگانی از استانداری، اداره کل راه و شهرسازی، فرهنگ و ارشاد اسلامی و نماینده نیروی انتظامی استان در دفتر شهرداربرگزار شد.

 

در این جلسه اقدامات و اجرای مصوبات ستاد بازآفرینی شهری در محله های هدف(غفاری، چمران) مورد بررسی قرار گرفت.

 

احداث پارک محله ای، خانه محله، آسفالت معابر و تقویت زیرساخت ها از جمله فعالیت هایی است که در محلات هدف طرح بازآفرینی شهری عملیاتی می شود و بر این اساس، احداث خانه محله در کوی غفاری با پیشرفت 90درصدی به همت شهرداری ساری و دستگاه های اجرایی در حال انجام است،در این راستا، در محلات هدف (غفاری)واقع در بلوار کشاورز ساماندهی معابر به همت شهرداری ساری اجرایی شده است.

 

از دیگر مواردی که در این جلسه مطرح گردید، هدایت آب های سطحی در محلات هدف طرح بازافرینی شهری در شهر ساری بوده که در این زمینه 1210 متر لوله گذاری کاروگیت در کوی غفاری و چمران پیش بینی شده است.

8000  متر مربع آسفالت نیز از دیگر مواردی است که شهرداری ساری در محلات هدف طرح بازآفرینی شهری اجرای آن را دردستور کار قرار داده است.

 

در ادامه، حاضرین در این جلسه به ارائه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

گفتنی است، از 270 محله کشور که در طرح ملی بازآفرینی شهری قرار دارند 17 محله در استان مازندران می باشد و مطابق مصوبه دولت محترم، دستگاه های اجرایی مرتبط، موظند بخشی از اعتبارات سالانه خود را به طرح بازآفرینی شهری اختصاص دهند.