شنبه 28 دی 1398-22:47 کد خبر:71098

رئیس شورای شهر ساری مطرح کرد:

مزین شدن بلوار سه راه جویبار به ساری به نام سردار دل‌ها

رئیس شورای شهر ساری با اشاره به ترور ناجوانمردانه شهید سلیمانی، گفت: بلوار حد فاصل سه راه جویبار در ساری با نام شهید حاج قاسم سلیمانی مزین شده است.


به گزارش خزرتیترخبر، علیجان شمشیربند رئیس شورای شهر ساری در شصت و سومین جلسه شورای شهر اسلامی ساری که عصر امروز در ساختمان شورا مرکز ساری برگزار شد، با اشاره به ترور ناجوانمردانه سردار سلیمانی، گفت: راهپیمایی بی‌نظیر مردم‌ برای محبوب دل‌ها ثابت کرد که خط مقاومت ادامه دارد، ایشان حق بزرگی به گردن همه ما دارد و باید ادامه دهنده رفتار و کردار ایشان باشیم.

شمشیربند در ادامه این جلسه خاطرنشان کرد:  بلوار حد فاصل سه راه جویبار در ساری با نام شهید حاج قاسم سلیمانی مزین شده است.

وی با اشاره به عدم حضور شهردار در این جلسه خطاب به شهردار گفت: هیچ‌ جلسه‌ای مهم‌تر از شرکت در جلسه شورا نیست، اینجا سرنوشت پروژه‌ها معلوم می‌شود ما باید پاسخگوی مردم بایم تکلیف پرونده‌های مهم با حضور شهردار مشخص می‌شود.

در ادامه ذلیکانی عضو شورای شهر ساری، گفت: متأسفانه پروژه‌های نیمه‌تمام بوستان بانوان و نیروگاه زباله‌سوز که پیشرفت فیزیکی بالایی داشت متوقف شد، باید ادامه‌دار باشد.

وی تأکید کرد: ما مدیرانی شجاع می‌خواهیم که در دل خطر بروند، همه پای کار هستند، که امیدواریم بتوانیم به سرانجام برسانیم، مورد بعدی نگرانی در رابطه با تصمیماتی است که برای نحوه پرداخت حقوق نیروهای شرکتی گرفته شده است.

ذلیکانی اظهار کرد: ما شرمنده بسیاری از نیروهای شرکتی هستیم، حقوق و دستمزد آنها کافی نیست برای افزایش حقوق مجوز نداریم این افراد فشار در زندگی دارند وضعیت‌شان نباید بدتر شود.

این مسئول بیان کرد: در بحث لایحه تعرفه عوارض شرایط را برای اینکه سرمایه‌گذار کاری انجام بدهد فراهم کنیم، ضریب عوارض در این بخش بالاست، در خدمات شهرداری و بودجه امسال انتظار داشتیم سازنده‌های ساروی را به چرخه ساخت و ساز بازگردانیم.

براساس این گزارش، در این جلسه؛ تکمیل پروژه پل تا پل، توجه به پروژه شهرآشوب سه، شیب جاده تنگ لته از مواردی بود که در این جلسه بررسی شد، همچنین با توجه به اینکه ایام نوروز در پیش بوده و ساری مرکز گردشگری است تأکید شد که شهر ساری برای پذیرش مسافران برنامه‌ریزی کند.

به گزارش خزرتیترخبر، سعید نجاریان عضو دیگر شورای شهر ساری بابیان اینکه ساخت کانال و کانیو مقابل استانداری نیمه کاره رها شده است، خواستار تسریع در تکمیل آن برای پیشگیری از آبگرفتگی در خیابان‌های فرهنگ شد.

وی همچنین خواستار تعیین تکلیف واحدهای کسبی مستقر در مسیر اجرای پروژه کانال درمقابل استانداری شد و گفت: باید هرچه زودتر در زمینه این تصمیم گیری کرد.

نقیبی عضو دیگر شورای شهر ساری نیز از شهردار خواست تا پاسخ دهد مقدار هزینه صرف شده در بخش عمرانی را به اعضای شورای شهر توضیح دهد.

وی ادامه داد: علاوه براین شهرداری باید اعلام کند که امسال چقدر عملیات آسفالت و در کدام مناطق ساری انجام داده است.

وی همچنین خواستار تعیین تکلیف وضعیت نیروهای شرکتی از جمله خودروهای استیجاری شد و گفت: باید وضعیت این نیروها و راننده‌ها تعیین تکلیف شوند.

کوروش یوسفی دیگر عضو شورای شهر ساری نیز گفت: از ۱۵ دی ماه به مدت یکماه لایحه عوارض و نوسازی در شورای شهر مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

وی با اظهار اینکه دو ماه تا عید باقی مانده است، خواستار اجرای تمهیدات لازم برای اقامت و استقبال مسافران نوروزی شد و گفت: باید از فرصت نوروزی برای اقامت و ماندگاری مسافران در شهر ساری استفاده کرد.