يکشنبه 29 دی 1398-20:2 کد خبر:71108

با حضور مدیرآموزش و پرورش ناحیه دو ساری صورت گرفت:

جشنواره خیرین درون مدرسه ای در دبیرستان مرحوم قاسمی

جشنواره خیرین درون مدرسه ای با حضور مدیرآموزش و پرورش ناحیه دو ساری ، همسر و فرزندان خیر زنده یاد قدمعلی قاسمی ، شوراها و دهیاران در دبیرستان مرحوم قاسمی برگزار شد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش ناحیه دو ساری ، ام البنین محمدی ضمن تسلیت و گرمیداشت یاد و خاطره سردار شهید سلیمانی  و با اشاره به این که خیر بودن مستلزم ثروتمند بودن نیست، افزود: نیکوکاری به همت بالا و وسعت نظر افراد بستگی دارد؛ چنانکه افرادی با کمترین مکنت مالی بزرگترین کارها را انجام و با توان خود در این مرز و بوم تلاش می کنند.

براساس این گزارش، محمدی دراین مراسم از خیر گرانقدر به شایستگی نام برد وخاطر نشان کرد: خیرین مدرسه ساز بازوان وزرات آموزش وپرورش میباشند.

مدیرآموزش و پرورش از اخلاق وانسانیت درجامعه امروزی نام برد وخاطر نشان کرد: این مهم باید هر روزپرنگ تر شود که یک نمونه بارز آن مدرسه سازی می باشد.

 

محمدی با اشاره به حضور گسترده خیرین در حوزه های مختلف تعلیم و تربیت گفت: خیرین در هر شرایطی، با تعهدات و مشارکت خود، در موفقیت نظام تعلیم و تربیت سهیم هستند.

وی افزود:تجلیل از خیرین مدرسه ساز که با امر مدرسه سازی بهترین خدمت را به فرزندانمان ارائه می دهند نباید فقط در جریان برگزاری یک جشنواره باشد.