شنبه 5 بهمن 1398-16:56 کد خبر:71150

شهردار ساری خبر داد:

اجرایی شدن طرح همسان سازی قبور آرامستان‌های ساری

شهردار ساری با اشاره به اقدام موثر سازمان آرامستان در ایجاد خودروهای زائربر برای تسهیل آمد و شد گفت: طرح همسان سازی قبور آرامستان‌های ساری اجرایی می‌شود.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از تسنیم، عباس رجبی امروز در آیین رونمایی از خودروهای زائربر برقی در آرامگاه عمومی ملامجدالدین ساری اظهار داشت: ساری به‌عنوان پیشانی مازندران در انجام امور نوآورانه باید پیشتاز باشد و از مدیریت خلاقانه سازمان و انجام پروژه‌های متعدد قدردانی می‌شود.

براساس این گزارش، وی آغاز پروژه همسطح‌سازی سه قطعه از قبور آرامگاه ساری را از فعالیت‌های مهم در حال اجرای سازمان آرامستان شهرداری ساری دانست و از عمل خیرخواهانه حاج احمد هاشمی‌نسب  خیر ساروی قدردانی کرد.

شهردار ساری تصریح کرد: سبب بسی افتخار است که چنین افرادی در شهر ساری حضور دارند و تفکر آنان در جهت خدمت‌رسانی به مردم است.

علیجان شمشیربند رئیس شورای اسلامی شهر ساری نیز با تقدیر از خانواده خیّر نیک اندیش هاشمی نسب به دلیل اهدای خودروهای زائربر، به اهمیت انجام این عمل خیرخواهانه اشاره کرد.

وی بیان کرد: این خودروها علاوه بر کمک به سالمندان و افراد کم توان در کاهش آلودگی هوا نقش موثری دارد.

عباس نجاریان عضو شورای اسلامی شهر و نماینده این شورا در سازمان آرامستان‌های شهر ساری نیز گفت: شورای اسلامی شهر همواره از برنامه و طرح‌هایی که در راستای رفاه شهروندان و توسعه شهر ساری باشد حمایت خواهد کرد.

وی بر اجرای برنامه‌های فرهنگی و توجه ویژه مدیریت شهری به رفاهیات کارکنان مجموعه آرامستان در راستای افزایش روحیه خدمتی تاکید کرد.

مصطفی مهربانیان، رئیس سازمان آرامستان‌های شهر ساری نیز همسطح‌سازی قطعه‌های 3، 5 و 8 آرامگاه ملامجدالدین ساری را از اقدامات عمرانی این سازمان در دو ماه اخیر عنوان  کرد و افزود: در گام نخست سه قطعه از این آرامستان توسط این سازمان همسطح‌سازی شده و مقرر شد و یک قطعه دیگر از این قطعات توسط سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری ساری عملیاتی  و اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه ساخت غسالخانه مجهز از دیگر برنامه‌هایی است که در دستور کار این سازمان قرار دارد، افزود: بنا داریم بر اساس تاکیدات شهردار ساری غسالخانه‌ای مجهز در محل بهشت رضای ساری احداث کنیم.

مهربانیان اعلام کرد: دو خودروی زائر بر با کمک خیران به آرامستان شهرداری برای حمل زائران به اماکن مقدس و زیارتی افزوده شده است. ساخت سقاخانه، بازسازی درب ورودی آرامگاه، نصب  دستگاه گلاب پاش در سر درب ورودی آرامگاه، کاشت 200 اصله نهال نارنج و افتتاح سالن اجتماعات برای عزاداری از اقدامات این سازمان در چند ماهه اخیر بوده است.

وی افزود: نصب سیستم تصفیه هوا در غسالخانه و دفتر امور متوفیات، خرید 500 عدد صندلی برای مراسمات، تجهیز و بازسازی دفتر متوفیات و ساماندهی کابل‌های برق از دیگر اقدامات این سازمان است.