شنبه 12 بهمن 1398-20:27 کد خبر:71219

مدیرعامل آبفاشهری مازندران خبر داد:

بهره برداری از 11 پروژه آبرسانی و یک پروژه فاضلاب

مدیرعامل آبفاشهری مازندران گفت: همزمان با آغاز چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ، 11 پروژه آبرسانی و یک پروژه فاضلاب با اعتبار 331 میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی آبفاشهری مازندران ، مدیرعامل آبفاشهری مازندران گفت: همزمان با آغاز چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، 11 پروژه آبرسانی و یک پروژه فاضلاب با اعتبار 331 میلیارد ریال در این استان به بهره برداری می رسد.

براساس این گزارش، مجید عبدالهی تصریح کرد: استاندارد سازی و توسعه فضای آزمایشگاهی متناسب با الزامات استانداردهای 17025  در شهرهای بابل، بهشهر، نوشهر و تنکابن - 42000 متر اصلاح شبکه  و  105000 متر توسعه شبکه در شهرهای استان احداث ایستگاه پمپاژ فاضلاب FS4-1  در شهر نوشهر با ظرفیت جمع آوری 840 متر مکعب در شبانه روز، اجرای عملیات بهسازی و مهندسی مجدد 14 حلقه چاه  بخشی از این پروژه ها می باشد.

وی خاطرنشان کرد: سایر پروژ های آبرسانی همچون آبرسانی به شهرهای ساری،  فریدونکنار، ارتقای کیفی آب شرب شهر کلارآباد، ساختمان اداری شهر چمستان به منظور افزایش بهره وری و کارایی کارکنان و خدمت رسانی بهتر به مشترکین و ارباب رجوع، حفاظت هوشمند چشمه اسپی او برای اجرای طرح پدافند غیرعامل و حفاظت از منابع تامین آب در نوشهر نیز به بهره برداری می رسد.

گفتنی است با افتتاح و بهره برداری از این طرح ها در ایام پیروزی انقلاب اسلامی ایران در مجموع 450 هزار نفر از جمعیت استان مازندران از مزایای آن برخوردار می شوند.