سه شنبه 28 مرداد 1393-20:53 کد خبر:726

معاون وزارت ورزش تایید کرد:

تغییر مدیر کل ورزش و جوانان مازندران قطعی شد/تودیع و معارفه بزودی انجام می شود

معاون پارلمانی، حقوقی و استانی وزارت ورزش و جوانان گفت: مدیران اداره کل ورزش و جوانان استان های بوشهر، مازندران و خراسان شمالی تغییر می کنند.


به گزارش خزرخبر و به نقل از ایرنا، امیررضا خادم روزسه شنبه به مناسبت هفته دولت در نشستی با خبرنگاران افزود: مدیران استانی باید ارتباط خوبی با استانداران و نمایندگان مجلس داشته باشند تا بتوانند وزارتخانه را درحل مشکلات مالی و اعتباری یاری کنند.

وی افزود:اگرچه مدیران ورزش دراستان ها عملکرد قابل قبول و خوبی داشته اند اما چندشاخص برای ارزیابی این مدیران در نظر گرفته ایم و براساس آن تعدادی از این مدیران در استان های خراسان شمالی، مازندران و بوشهر و دیگر استان ها تغییر خواهند کرد.

خادم با بیان اینکه نمایندگان مجلس شورای اسلامی 28 سوال از وزیر ورزش و جوانان طرح کرده بودند که 22 سوال را با رایزنی قبل از اینکه به کمیسیون برسد جواب دادیم و شش سوال مانده است که در حال رایزنی هستیم ، یک سال را هم در کمیسیون جواب داده ایم.

وی ادامه داد:بدترین شغل در این وزارت خانه معاونت پارلمانی است، زیرا از یک سو باید انتظارات مجلس و نمایندگان را پاسخگو باشم واز سوی دیگر پاسخگوی دستگاه مربوطه باید بود، طی شش ماهی که از حضور من در وزارت ورزش و جوانان می گذرد اعلام می کنم که این وزارتخانه یکی از صادق ترین و سالم ترین دوران فعالیت های خود را سپری می کند.  

معاون پارلمانی، حقوقی واستانی وزارت ورزش وجوانان بیان داشت: در حوزه استانی هم دراین مدت، 17 مدیر ورزش و جوانان تغییر کردند، اما این تغییرات به دلیل عمکردبدآنان نبوده،بلکه هدف ارتقاسطح روابط مدیران استانی و نمایندگان مجلس بود.

وی گفت:در شش ماه گذشته تیم های کارشناسی در استان ها مستقر شدند تابرعملکرد ادارات کل نظارت داشته باشند که این نظارت نسبت به گذشته بسیار متفاوت و جدی تر است.

خادم درخصوص لایحه بودجه وزارت ورزش و جوانان در مجلس گفت: با توجه به اینکه سه وزیر پیشنهادی دولت برای وزارت ورزش و جوانان رای اعتماد نیاوردند، فرصت لازم برای جذب اعتبار وپیگیری این موضوع درکمیسیون تخصصی از دست رفت و تنها فرصت باقیمانده حمایت از لایحه بودجه در کمیسیون تلفیق بود که درخواست وزارت ورزش و جوانان 550 میلیارد تومان اعتبار بود و مجلس شورای اسلامی درنهایت با یک هزار و 200 میلیارد تومان یعنی 120 درصد رشد موافقت کرد.

وی در باره کم بودن اعتبارات ورزشی بخش زنان و اینکه چه تلاشی برای حضور بانوان در سالنهای ورزشی انجام شده است؟ گفت: هیچیک از این دو مورد به حوزه فعالیت من مرتبط نیست اما باور دارم که اعتبارات بخش زنان ناکافی است و معاونت بانوان وزارت ورزش وجوانان درحال پیگیری این موضوع هست.